سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع ایزوگام در رجائی شهر کرج

نظر

پخش و توزیع ایزوگام در رجائی شهر کرج:ایزوگام چیست؟ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند. عمر ایزوگام بطور میانگین 10 سال است.ایزوگام پدیده‌ای است صنعتی و متکی به دانش، آزمودگی (تجربه) و فناوری در راستای ایمن‌سازی سازه‌ها در برابر نم و رطوبت پیش آمده از بارش برف و باران. ایزوگام که گونه‌های گوناگونی دارد، پس از گذر از آزمون‌های گوناگون، در آزمایشگاه‌های کارخانه‌های فرآوری، ضریب پایداری‌اش را افزایش خواهند داد.

عایق ایزوگام

 

پخش و توزیع ایزوگام در رجائی شهر کرج

 ایزوگام پلیمری: ماده اصلی این نوع ایزوگام قیر خالص 60 یا 70 درصد است که در پالایشگاه از تقطیر نفت خام به دست می آید. برای ساخت ایزوگام پلیمری از قیر خالص 70-60، پلی آستر، تیشو، لایه آلومینیم، فیلم پلی اتیلن ، پودر تالک، مواد APP، پوشال گونی پلاستیکی استفاده می شود به نحوی که تمام این مواد در دستگاه ساخت پلیمر میکس و پخته می شوند که حاصل آن مایع پلیمر است و این پلیمر در خط تولید تبدیل به ایزوگام می شود.

 ایزوگام دمیده: ماده اصلی این نوع ایزوگام قیر دمیده شده است که از دمیدن هوا به یک مازوت یا نفت کوره ای به دست می آید و به نسبت ایزوگام پلیمری کیفیت پایین تر وعمر کم تری دارد. قیر دمیده نسبت به قیر خالص درجه نفوذ کمتر، حساسیت کمتر نسبت به تغییرات دما و درجه نرمی بیشتری دارد و موارد استفاده آن در ساخت ورق های پوشش بام، باتری اتومبیل و اندود کاری است.

ایزوگام تک لایه: ایزوگام های تک لایه شامل پلی استر دوخته شده با ظرافت و انعطاف بالا است.

ایزوگام دو لایه: ایزوگام دو لایه شامل، تیشو و پلی استر با ضخامت و استحکام بسیار زیاد است.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد:شماره تماس کارشناس فنی شرکت:09121754110

عایق ایزوگام

پخش و توزیع ایزوگام در رجائی شهر کرج

ایزوگام با روکش آلومینیومی: بهترین نوع ایزوگام برای پشت بام است. این نوع از پوشش بهترین گزینه برای سقف‌های تخت و هم چنین سقف شیبدار می‌باشد زیرا دارای استحکام و دوام بالایی است. روکش آلومینیومی این عایق باعث منعکس شدن حدود 85? تابش نور خورشید می شود و عایق مناسبی برای گرمای تابستان و سرمای زمستان می باشد.همچنین این روکش باعث می شود تا برف و یخ نشسته بر روی عایق با سرعت بیشتری شروع به ذوب شدن نماید.لذا با کاهش تماس عایق با عوامل جوی بر عمر این عایق می افزاید.
 ایزوگام بدون روکش آلومینیومی: این نوع ایزوگام یک نوع عایق رطوبتی است و همانطور که از نام آن پیداست فاقد پوشش آلومینیومی است که برای عایق کاری سرویس های بهداشتی، پی ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد.