سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین فوم پاششی برودتی پلی یورتان کرج

نظر

بهترین فوم پاششی برودتی پلی یورتان کرج : یکی از مهم ترین مزایای استفاده از فوم پاششی پلی یورتان را می توان کاهش هدر رفت انرژی و همچنین کاهش هزینه های انرژی دانست. ضمن اینکه استفاده از این نوع عایق می تواند فرسایش ساختمان را کاهش داده و از رشد باکتری ها، قارچ ها و ایجاد بوی نم جلوگیری می کند. یک عایق بسیار خوب برای صدا در ساختمان ها به شمار می رود و قابل استفاده در کف، سقف و دیوارها خواهد بود. از فوم‌ های پاششی معمولاً برای جلوگیری از ورود سرما و خروج گرما بسیار استفاده می‌شود. البته مزیت بعدی این فوم‌ ها نیز در سرعت استفاده از آن‌ها و قابلیت استفاده از آن‌ها در محیط‌های مختلف همچون گوشه‌های دیوار‌ها و… است. بد نیست بدانید که اولین بار این نوع از فوم‌ ها در ارتش و به منظور عایق کردن هواپیما‌ها ساخته شدند.

بهترین فوم پاششی برودتی پلی یورتان کرج

پلی یورتان، علاوه بر به کارگیری در زمینه عایق کاری، موارد به کارگیری مختلفی و متفاوت و فراونی در صنعت دارد. به عنوان نمونه از فوم های پلی یورتان در تولید  نماد های ضدسایش (همانند غلتک های ضدسایش)، ساپورت ها و نماد هایی که تخت نیروهای فشاری هستند. قطعه های پلاستیکی صلب، چرخ، و …به کارگرفته می شود. پلی یورتان هایی در قسمت های متفاوت از آنها به کارگرفته می شود. در چگالی و درصد ترکیب شیمیایی با هم فرق می کند؛ عایق های پلی یورتان(PUR) ، خیلی با عایق های پلی ایزوسیانورات (PIR) مطابقت و خصوصیتهای و ترکیب شیمیایی آنها با هم متفاوت است. عایق های پلی یورتان، در شکل های پیش ساخته تخته ای، لوله ای و نیم لوله ای در بازار وجود دارند . شایان ذکر است پلی یورتان را می شود در مکان تزریق یا اسپری شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم پلی یورتان فوم پلی یورتان, انواع فوم عایق برودتی

در اجرای عایق پاششی بر روی زمین معمولاً مقدار پرتی بسیار ناچیز است. برای دیوار حدوداً 3% است و برای سقف تا 6% پرتی مواد عایق پلی یورتان خواهیم داشت. در شرایط وجود باد مقدار پرتی فوم پاششی تا 15% هم می شود. این شرایط برای سطوح صاف و هموار است برای سطوح ناهموار شرایط متفاوت است. اگر سطح صاف باشد پرتی مواد پلی یورتان نخواهیم داشت ولی سطوحی که ناهموار باشند مثل دیوارهای بلوکی یا آجری که بندکشی نشده اند مقدار مصرف عایق پلی یورتان پاششی بیشتر می شود. مهمترین مزیت آن مقاوت مکانیکی بالا، تمایل به چسبندگی بالا و فراورش و تولید و ساخت آسان است. که ترکیب هر سه مورد، در یخچال ها و صفحه های ساندویچی دیده می شود . قابلیت تهیه آسان، امکان ساخت در جا را برای فوم، حتی در قالب ها و فرم هایی با اشکال بسیار پیچیده میسر می سازد. به طور کلی رفتار حرارتی فوم پلی یورتان تحت تأثیر دو عامل ضریب رسانایی( K ) و میعان است.