سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آب بندی کف سرویس بهداشتی توسط ایزوگام

نظر

آب بندی کف سرویس بهداشتی توسط ایزوگام : آب بندی سرویس بهداشتی، یا عایق کاری در برابر آب و رطوبت در دستشویی ، حمام ، استخر، چاله آسانسور و پشت بام به دلیل این که این فضاها به طور دائمی در معرض آب هستند، امری ضروری است. در خیلی از مواقع عدم آب بندی و عایق کاری صحیح سرویس های بهداشتی مشکلات فراوانی را برای ساکنین منازل، ساختمان ها و استخرها ایجاد می کند. آب بندی سرویس بهداشتی ، دستشویی ، توالت ، حمام ، استخر، چاله آسانسور و پشت بام و حوض ها بسته به این که مواد و مصالح به کار رفته در کف و دیوارها از چه جنسی باشد، اشکالات و تبعات ویژه خود را خواهد داشت.

آب بندی کف سرویس بهداشتی توسط ایزوگام

به طور مثال برای در سرویس های بهداشتی و حمام که بیشتر از کاشی و سرامیک استفاده می گردد خود مصالح آسیب ظاهری نمی بینند، اما عدم درزبندی صحیح بین کاشی ها و سرامیک ها باعث عبور آب از درزها و نفوذ به فضاهای مجاور می شود. همچنین انباشت آب و رطوبت در پشت کاشی و سرامیک ها باعث بروز پوسیدگی و آلودگی های بهداشتی در پس زمینه آن ها می گردد. ایجاد عایق بندی در توالت و حمام به این صورت است که ابتدا ایزوگام و قیر به عنوان عایق استفاده می شود؛ سپس بر روی این عایق ملات به همراه کاشی و سرامیک به کار می‌رود و روی درزهایی که بین کاشی ها و سرامیک به وجود آمده با دوغاب برای آب بندی سرویس بهداشتی پوشانده می شود. همانطور که در بالا هم اشاره شد به علت استفاده از مواد شوینده این بندها دچار خوردگی و پوسیدگی می‌شود. آب از قسمتی که دچار آسیب شده به زیر کاشی و سرامیک نفوذ می‌ کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی کف توالت عایق بندی کف توالت, آب بندی سرویس های بهداشتی

در زیر کاشی و سرامیک باقی می‌ماند و به صورت آلودگی باعث تجمع باکتری ها می شود و بوی بدی را ایجاد می‌کند. حال اگر آب بندی کف سرویس بهداشتی نیز به خوبی انجام نشده باشد یا ایرادی در اجرای آن وجود داشته باشد، آب به طبقه های پایین نفوذ می کند؛ ممکن است بر اثر خواص مویینگی آب، در دیوارهایی که مجاور سرویس بهداشتی توالت و حمام آشپزخانه هستند علائمی مثل خراب شدن، پوسیدگی و تبله شدن گچ دیوار داخلی دیده شود و همچنین در نهایت باعث خراب شدن کاغذ دیواری، رنگ، چوب یا پوسته دیوار خواهد شد.