سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری موتورخانه و تاسیسات ساختمان ها

نظر

عایق کاری موتورخانه و تاسیسات ساختمان ها : عایق بندی لوله آب تا حد بسیار زیادی از یخ زدگی لوله‌ها جلوگیری می کند. عایق کاری لوله‌ها فواید و مزایای دیگری نیز دارد. عایق لوله پکیج در ساختمان و یا عایق کاری انواع لوله‌های استفاده شده در صنعت، علاوه بر جلوگیری از یخ زدگی و هدر رفت گرما، از نفوذ رطوبت به لوله‌ ها، خوردگی و زنگ زدگی در لوله‌های فولادی، صدا و میزان لرزش در لوله‌ها نیز جلوگیری می‌کند. همچنین در محیط‌ های صنعتی که از لوله‌ها برای انتقال گرما استفاده می‌شود، عایق بندی لوله‌های تاسیسات نقش مهمی در سلامت افرادی دارد که در ارتباط به این لوله‌ها هستند. زیرا در صورت تماس با این لوله‌ها امکان سوختگی در آنها به شدت کاهش می‌یابد. با توجه به پوشش لوله‌ها با مواد عایق، امکان آسیب پذیری از طریق ضربه مکانیکی به لوله‌ ها نیز کاهش پیدا می‌کند و طول عمر لوله‌ها تا حد بسیار زیادی افزایش می‌یابد.

عایق کاری موتورخانه و تاسیسات ساختمان ها

مواد عایق از نظر آرایش و ترکیب متفاوت هستند . مقایسه این تفاوت ها منجر به رتبه بندی های متفاوت عایق ها می گردد. برخی از عایق ها در برابر شعله و دود بهتر عمل می کنند در حالی که برخی دیگر با انتقال بخار آب یا جذب آب عملکرد بهتری دارند. برخی در سیستم های سرد بهتر عمل می کنند در حالی که برخی دیگر در سیستم های گرم بهتر عمل می کنند. هیچ ماده عایق "کاملی" وجود ندارد به همین دلیل درک ویژگی های کلیدی مرتبط با هر ماده عایق در انتخاب نوع عایق مناسب، مهم است. انواع عایق را بر اساس مواد تشکیل دهنده می توان به دو نوع سلولی و فیبری تقسیم بندی کرد. اکثر افراد عایق کاری تاسیسات ساختمان را به عنوان عایق کاری لوله‌ها می‌دانند. در این روش برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و یا اتلاف انرژی، از الیاف معدنی، روکش‌های آلومینیومی و… برای پوشاندن لوله‌ها و عایق کاری استفاده می‌شود. چنین عایق‌ هایی برای کنترل دمای گرم و سرد بسیار مناسب هستند و در ساختمان سازی و صنعت کاربرد گسترده‌ای دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری موتورخانه عایق کاری موتورخانه, خدمات عایق بندی تاسیسات

لازم به ذکر است که استفاده از این عایق‌ ها وابسته به شرایط بهره‌برداری و نوع نیاز شما می‌باشد. در این روش برای تقویت عایق آن را با ورقه‌های آلومینیومی و یا کاغذ کرافت می‌ پوشانند. همچنین برای ایجاد سطح صاف و صیقلی، پوشش نهایی لوله‌ ها که در معرض دید قرار دارد بسیار مهم بوده، درواقع با نوعی پارچه کرباس کاور می‌شود تا ظاهر مناسبی داشته باشد.