سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه قیروگونی وآببندی سرویس بهداشتی در کرج

نظر

نحوه قیروگونی وآببندی سرویس بهداشتی در کرج: اجرای بازسازی حمام و توالت ، تبدیل کاسه توالت ایرانی به فرنگی و عایق کاری کف حمام و توالت ، استخر و جکوزی به دلیل در معرض بودن دائمی با آب و رطوبت، نیاز به آب بندی و عایق بندی کف و دیوارها در این مکان ها برای جلوگیری از نفوذ آب به طبقات ساختمان بسیار ضروری است و در اثر سهل انگاری به قضیه آب بندی سرویس حمام و توالت و حیاط خلوت باعث مشکلات زیادی برای ساکنان ساختمان و سازه ساختمان میشود.

نحوه قیروگونی وآببندی سرویس بهداشتی در کرج 

  نحوه آب بندی سرویس بهداشتی و حمام در گوهردشت کرج:آب بندی درز کاشی و سرامیک کف حمام و دستشویی با استفاده از چسب بند کشی ماستیک است. ماستیک، یک چسب ساختمانی با کیفیت بالا است. که معمولا برای اتصال کاشی و سرامیک کف، درز انبساطی بتن، آسفالت، چرم و پارچه استفاده می شود. از ویژگی های ماستیک می توان به چسبندگی بالا و ضد آب بودن، مقاوم در برابر تغییر شکل و دوام آن اشاره کرد.

آب بندی درز بین دیوارها و کف سرویس های بهداشتی:

روش اول : آب بندی درز کاشی های کف سرویس بهداشتی و حمام با استفاده از پودر های مخصوص بند کشی برای بندکشی کف توالت و حمام ابتدا پودر بندکشی را به مقدار مورد نیاز همراه با آب به میزان 1به 1 با پودر بندکشی مخلوط نمائید و به حالت خمیری متوسط در بیاورید سپس با ماله یا کاردک در بین درز های خالی کاشی و سرامیک با زاویه ماله 45 درجه بکشید و در انتها با دستمال نرم و ابر پارچه ای مرطوب محل بند کشی را پاک کرده و سطح بند کشی را صاف و یک دست نمائید بهتر است کنج اتصال دیوار و کف را بصورت ماهیچه ای تا ضخامت 5 میلیمتر با فنر بند کشی اجرا نمایید برای رسیدن به نتیجه بهتر بین درزها را تا حد ممکن از هر گونه مصالح و آلودگی و چربی کاملا پاک نمائید و سپس عملیات بند کشی و آب بندی را انجام دهید.شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد. 

روش دوم: آب بندی درز کاشی و سرامیک کف حمام و دستشویی با استفاده از چسب بند کشی ست که معمولا برای اتصال کاشی و سرامیک کف، درز انبساطی بتن، آسفالت، چرم و پارچه استفاده می شود. از ویژگی های چسب می توان به چسبندگی بالا و ضد آب بودن، مقاوم در برابر تغییر شکل و دوام آن اشاره کرد. ماستیک با داشتن حالت خمیری، در ساختمان به عنوان یک سیلر یا پرکننده استفاده می شود.برای بندکشی سطوح پوشانده شده توسط موازییک و سنگ بر روی انواع تراس ها و پشت بام ابتدا بند های قدیمی توسط سنگ فرز باز و تخریب شده و بعد توسط پمب باد بندها بادگیری و خالی از باقی مانده نخاله ها گردد سپس با فرایند پر کردن درزها باید در چند مرحله انجام پذیرد اول به صورت دوغابی شل(مقداری خیلی کم سیمان سفید و مقدار لازم نانو بندکشی) بدون پودر سنگ برای نفوذ بهتر در درزها و در مراحل بعدی با افزودن پودر سنگ و سیمان سفید اقدام به درزگیری بندها می نماییم تا زمانی که درزها کاملا پر شود و کنج ها نیز باید ماهیچه کشی شود.جهت سفارش محصول با شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید : 09121754110