سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ایزوگام فویل دار و طرح دار در تهران

نظر

خرید ایزوگام فویل دار و طرح دار در تهران:ایزوگام طرح دار چیست؛ ایزوگام طرح دار، نوعی ایزوگام روکش دار با لایه ای از جنس فویل میباشد . ایزوگام طرح دار محصولی جدید به شمار می آید که بهترین نوع ایزوگام مرغوب و با کیفیت، نسبت به سایر انواع معمولی، و از جمله طرح‌های آن می‌توان به طرح چمنی، سرامیک، سنگ، چوب، طرح لانه زنبوری و انواع دیگر اشاره کرد که همین تنوع در رنگ و طرح موجب جذابیت بیشتر و جلب رضایت مشتریان شده است.

عایق فویلدار


 

خرید ایزوگام فویل دار و طرح دار در تهران

مقاومت ایزوگام طرح دار :طی تحقیقات به عمل آمده، از مهمترین معیارهای انتخاب نوع ایزوگام برای مشتریان، مقاومت و کشش محصول است. جالب است بدانید ایزوگام طرح دار با روکش فویل آلومینیومی در مقایسه با سایر ایزوگام های ساده مقاومت و خاصیت انعطاف پذیری بیشتری دارد. معمولا این جنس از ایزوگام حداقل 15 سال ضمانت می شود. خریداران می‌توانند پیش از انتخاب طرح مورد نظر با مشاوره و کسب اطلاعات و راهنمایی از کارشناسان زبده این کار از صحت انتخابشان اطمینان حاصل نمایند.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد.

شماره تماس کارشناس فنی:09121754110

از آنجا که ایزوگام طرح دار در میان مشتریان محبوب و در مقایسه با سایر ایزوگام ها شیک و جذاب تر بوده است، طبیعی است ادعا کنیم می توان از تنوع و ویژگی های منحصر به فرد آن در پوشاندن اماکن و محل های مختلف از جمله زمین های بازی دیوار ها و … استفاده کرد.

ایزوگام بدون روکش:به عنوان زیر کاری در پی و فنداسیون همچنین کف و دیوار حمام و آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرد.آن در حقیقت یک نوع لایه پلاستیکی نازک و یا پلی اتیلن می باشد.در تماس با شعله از بین میرود.

ایزوگام طرح دار

ایزوگام روکش دار یا فویل دار:روکش آن از جنس فویل آلومینیوم بسیار نازک است.از آنجا که آلومینیوم نور را بازتاب می کند و خاصیت بازتاب نور دارد در مواردی که ایزوگام در معرض نور مستقیم خورشید باشد در مکان های مانند پشت بام جهت جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به صورت عمودی کار میکند.

به علت زیباییی، نمای خاصی به محل می‌دهد.

 جنس و ضخامت ایزوگام طرح دار:در ساخت ایزوگام طرح دار، در نوع عایق رطوبتی آن، به جای استفاده از فویل آلومینیومی از فیلم 32 میکرون و 25 میکرون وارداتی استفاده میشود. لازم است در فرمولاسیون این نوع ایزوگام نهایت دقت و توجه به کار رفته شود که در استحکام، چسبندگی و مقاومت آن خللی وارد نشود. نام دیگر ایزوگام طرح دار ایزوگام رنگی است که بر حسب نیاز مشتری و بر اساس درخواست ایشان همچنین پیشنهادات کارشناساسان زبده تولید و توسعه می یابد.

مقاومت ایزوگام طرح دار:طی تحقیقات به عمل آمده، از مهمترین معیارهای انتخاب نوع ایزوگام برای مشتریان، مقاومت و کشش محصول است. جالب است بدانید ایزوگام طرح دار با روکش فویل آلومینیومی در مقایسه با سایر ایزوگام های ساده مقاومت و خاصیت انعطاف پذیری بیشتری دارد. معمولا این جنس از ایزوگام حداقل 15 سال ضمانت می شود. خریداران می‌توانند پیش از انتخاب طرح مورد نظر با مشاوره و کسب اطلاعات و راهنمایی از کارشناسان زبده این کار از صحت انتخابشان اطمینان حاصل نمایند.