سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورق عایق ژئوممبران جهت عایق بندی استخرهای کشاورزی

نظر

ورق عایق ژئوممبران جهت عایق بندی استخرهای کشاورزی : استخرها را معمولا در محلی احداث می‌کنند که کف آن کم‌ترین ارتباط را با پی ساختمان داشته باشد اما حتی با این وجود هم آب بندی دیواره‌ها و کف استخر بسیار حیاتی است. آب بندی استخر عملیاتی است که جهت جلوگیری از نفوذ یا عبور آب و دیگر مایعات از میان سازه‌ های بتنی به منظور افزایش طول عمر، دوام و زیبایی بیشتر آن می‌شود. آب بندی نیاز به زمان خاصی ندارد و بهتر است اگر استخری دارید که آب بندی نشده، همین امروز دست به کار شوید تا از نشت احتمالی آب به کف جلوگیری کنید.

ورق عایق ژئوممبران جهت عایق بندی استخرهای کشاورزی

عایق کاری استخر کشاورزی یک حوضچه بزرگ در داخل یا سطح زمین است که معمولا شکل آن به صورت مربع یا مستطیل و یا بیضی می‌باشد. ضرورت احداث آن به دلیل جمع آوری آب‌های فصلی است تا بتوان از این آب‌های ذخیره شده در فصول بی بارش و بی آب جهت مصارف کشاورزی و دامپروری و … استفاده کرد. این استخرها دارای ورودی برای تنظیم جریان ورودی و خروجی برای تخلیه آب اضافی می‌باشد. به وسیله این استخرها می‌توان محصولات کشاورزی را آبیاری، محیطی برای آبزی پروری و یا دامپروری فراهم کرد. همچنین استخرهای ذخیره آب یک منبع ذخیره آب مقرون به صرفه و بادوام را برای شهرها و روستاها می‌توانند فراهم کنند. آبزیانی مانند: ماهی، صدف، گیاهان آبزی و یا جلبک را می توان در این استخرها پرورش داد. نه تنها برای مصارف اشاره شده، بلکه برای کاربردهای تفریحی و زیباسازی حیاط، باغ و یا مزرعه نیز می‌توان از این استخرها بهره برد. ساخت دریاچه‌های تفریحی، ماهیگیری و قایقرانی از جمله کاربردهای دیگر اینگونه استخرها می ‌باشد.

عایق استخرهای کشاورزی عایق استخرهای کشاورزی, عایق ژئوممبران استخرها

ژئو ممبران یک صفحه مسطح و نفوذ ناپذیر است که از مواد پلیمری با قابلیت تراوایی بسیار پایین ساخته شده که به عنوان یک عایق با دوام بالا عمل می‌کند. ژئوممبران‌ها از جمله پوشش‌های نفوذناپذیر و بسیار مقاوم در برابر عوامل شیمیایی خورنده هستند و برخلاف اکثر پوشش‌های صنعتی جلبک و خزه توانایی رشد بر سطح ژئوممبران ‌ها را نخواهند داشت. همچنین این پوشش‌ ها دارای انعطاف پذیری مطلوب در برابر تنش ‌های وارده در اثر نیروهای استاتیکی، هیدرواستاتیکی و دینامیکی همچون زلزله، آب و نشست‌ های نامتقارن می ‌باشند. طبیعت پلیمری آن‌ها به گونه ‌ای است که سبب می‌شود برای استفاده در زمین، جایی که دوام زیادی از آن انتظار می‌رود مورد استفاده قرار گیرد. از مزایای ژئوممبران‌ ها می‌توان به با صرفه بودن، انعطاف پذیر بودن، قابلیت حمل و نصب آسان، بادوام بودن، عدم وجود مواد شیمیایی مضر برای آبزیان و گیاهان، قابل اجرا در طیف وسیعی از خاک‌ها، کارآمد و سبک بودن آن‌ها اشاره کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.