سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری صوتی داخل خودرو

نظر

عایق کاری صوتی داخل خودرو: عایق صدا یا عایق صوتی چیست ؟ عایق صدا برای رهایی از سر و صدای شهر و جلوگیری از عبور آن از محیطی به محیطی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد . عایق صدا نقش مهمی را جهت کاهش صدا ایفا می کند . یکی از مدرن ترین و بروزترین عایق های جذب صدا در دنیا عایق فوم صداگیر می باشد که در مصارف ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد.

عایق خودرو

عایق کاری صوتی داخل خودرو

اکثر ساختمان های مسکونی و اداری فاقد عایق صدا می باشند ، به همین دلیل عبور صدا ، آسایش افراد را تحت تاثیر قرار می دهد . استفاده از عایق صدا بر روی دیوارها،کف و سقف ساختمان ها به منظور جلوگیری از انتقال صدا بسیار مفید و کارآمد است.

بهترین عایق صدا:عایق صدا معمولا در شهرهای پر جمعیت و ساختمان های مسکونی که میزان آلودگی صوتی زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد  . هم چنین استفاده از عایق های صوتی دیوار مشترک در پروژه های ساختمانی برای جلوگیری از مشکلات ناشی از عبور صدا رایج می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع عایق صدا ، عایق صوتی خودرو ، عایق حرارتی و غیره به سایت شرکت گوهرابنیه پایتخت مراجعه نمایید و یا با کارشناس فنی شرکت تماس بگیرید:09121754110

عایق کاری صوتی داخل خودرو

به یاد داشته باشید که تراکم و دانسیته بالا نشان دهنده استاندارد بودن عایق صوتی نمی باشد . روش نصب و اجرای صحیح عایق صدا در ساختمان نقش اساسی و مهمی را در جلوگیری از عبور صدا ایفا می کنند.عایق صوتی برای مکان های پر رفت و آمد بسیار کاربردی است و از رد و بدل شدن انواع صدا در محیط جلوگیری می کند .عملکرد این نوع از عایق های صوتی به این صورت است که مقداری از صدای موجود در محیط را جذب و مقدار دیگر را کاهش می دهند و به طور کلی عایق های صوتی دارای خصوصیات خاص نسبت به محیط مختلف می باشند .

ویژگی های مهم عایق صدا: 1: مقاوم در برابر عوامل میکروبی و قارچ ها 2: مقاومت بالا در برابر صدا و اتلاف انرژی 3:غیرقابل نفوذ بودن و عدم عبور نم و رطوبت
 از انواع عایق های صدا که در ساخت و بازسازی ساختمان های استفاده می شوند می توان به پشم شیشه، پشم سنگ ، پلی استایرن و .. اشاره کرد . عایق های صوتی علاوه بر جلوگیری از عبور صدا ، مقاومت بالایی در برابر آتش و حرارت های بالا به دلیل داشتن نقطه ذوب بالا از خود نشان می دهند.