سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع عایق حرارتی در ساختمان ها

نظر

فروش انواع عایق حرارتی در ساختمان ها  : عایق‌های حرارتی به‌طورکلی در فضاهای مختلفی از ساختمان همچون سقف، دیوار، سیم‌ برق و بسیاری موارد دیگر به ‌کار ‌می‌روند اما رایج‌ترین کاربرد این محصولات در دیوارهای منازل است. چراکه بیشترین مقدار سرما و گرما از طریق دیوارها جا‌به‌جا می‌شود. البته نکته مهم در رابطه با عایق‌کاری دیوارها تفاوت آن‌ها با توجه به اینکه این عمل پیش از ساخت دیوار، حین ساخت یا پس از ساخت انجام شود؛ را نیز شامل می‌شود. در جهانی که به دنبال راه‌های نوین و کارآمد برای کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی ساختمان‌ها است، رنگ‌های عایق حرارتی نانو به عنوان یک راهکار نوآورانه و مؤثر در عایق‌بندی حرارتی سقف مطرح میشوند.

فروش انواع عایق حرارتی در ساختمان ها

این رنگ‌ها با استفاده از فناوری نانو و مواد خاص، قادرند تأثیر قابل توجهی بر کاهش انتقال حرارت از طریق سقف‌ها داشته باشند.  در تابستان، گرمای شدید خورشید می‌تواند به طور قابل توجهی دمای داخل ساختمان را افزایش دهد، در حالی که در زمستان، گرمای داخلی ممکن است از طریق سقف از دست برود. استفاده از رنگ‌های عایق حرارتی و  عایق رطوبتی بام می‌تواند به طور قابل توجهی این انتقال حرارت را کاهش دهد. این رنگ‌ها با بهره‌گیری از ذرات نانومتری، لایه‌ای محافظ ایجاد می‌کنند که می‌تواند حرارت را منعکس کند یا انتقال آن را به شدت کاهش دهد. این ذرات نانومتری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که علاوه بر عایق‌بندی حرارتی، مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف داشته باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی الاستومری عایق حرارتی الاستومری, پوشش فومی الاستومری

انواع عایق سقف :

عایق حصیر: به صورت رول یا تیرهای با پشت فویل ساخته می شود و با استفاده از چوب های چوبی بین تیرچه ها در جای خود نگه داشته می شود. این عایق از پشم شیشه یا معدنی ساخته شده است اما گاهی اوقات از الیاف پلاستیکی و الیاف طبیعی نیز ساخته می شود. لازم به ذکر است قیمت عایق رطوبتی و حرارتی با توجه با کیفیت محصولات تعیین می شود.

عایق تخته های فوم : یک جایگزین عالی برای عایق است و در اکثر خانه های ما وجود دارد. و در برابر رطوبت مقاوم است و کار با آن آسان است. تخته های معمولی از پلی استایرن، پلی ایزوسیانورات و پلی اورتان ساخته شده اند.

سد تابشی: تابش گرما را منعکس می کند و از انتقال از یک طرف سد به سمت دیگر به دلیل سطح بازتابنده و کم انتشار جلوگیری می کند. مانع تابشی ممکن است یک یا دو طرفه باشد. مانع تابشی یک طرفه ممکن است به مواد عایق مانند پلی ایزوسیانورات، فوم سفت و سخت، عایق حباب دار یا تخته رشته ای متصل شود.

عایق دمنده: بین گل میخ های دیوار و تیرچه های سقفی به سرعت و به راحتی پر می شود. آیکون دمیده شده همچنین هنگام نشستن شکاف ها و فضاهای کوچک را می پوشاند و این نقاط ریز را که در غیر این صورت هوای سرد وارد می شد پر می کند.

عایق فوم : روش عایق فوم مایع که در آن مواد را می توان اسپری کرد، در محل کف کرد، تزریق کرد یا ریخت. عایق فوم در محل را می توان برای عایق کاری و کاهش نشت هوا به دیوارها، سطوح زیر شیروانی یا زیر کف تزریق کرد. و می توانند حتی کوچکترین حفره ها را پر کنند و یک مانع هوایی موثر ایجاد کنند.