سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضد آب کردن استخر با مواد نانو در کرج

نظر

ضد آب کردن استخر با مواد نانو در کرج : عایق بندی استخر با مواد نانو، یکی از جدیدترین راه‌ حل‌ها برای جلوگیری از نشتی آب و رطوبت استخر است که امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. عایق استخر به‌ عنوان پوششی بادوام و ماندگار برای شکاف‌ها و فضاهایی که آب در آنها نفوذ می‌کند مورد استفاده قرار می گیرد. ابتدا با رزین آب بند A80 که از یکی از محصولات با کیفیت نانو است، کل استخر را در دو مرحله آب بندی می کند و سپس با رنگ استخری نانو در دو مرحله کل سطح استخر را پوشش می دهد. رنگ استخری ضد جلبک نانو به دلیل استحکام و مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی در انواع سطوح قابل اجرا می باشد. آب بندی استخر با مواد نانو، استخر را در برابر عوامل محیطی مانند باران، سرما، قارچ‌، جلبک‌ و … مقاوم می‌کند. این مزیتی بسیار حیاتی است، زیرا بیشتر محصولاتی که به عنوان پوشش های ضد آب استفاده می‌شوند، با گذشت زمان، ضعیف و کیفیت آن‌ ها به شدت پایین می آید، ولی عایق نانو استخر برای سالیان سال با دوام باقی می ماند.

ضد آب کردن استخر با مواد نانو در کرج

توصیه شرکت شیمی عایق پایتخت به شما، استفاده از انواع عایق رطوبتی نانو ساختمانی به عنوان عایق رطوبتی پشت بام ، عایق استخر، عایق رطوبتی نما و کلیه سطوح ساختمانی است. آب بندی نانو به شما کمک می‌کند تا سال‌ها خانه خود را از مشکلات محیطی که باعث آزار و اذیت می‌شوند حفظ کنید. آب بندی نانو، روشی بسیار ساده برای جلوگیری از هر گونه نشتی در سطوح می‌باشد. از این عایق رطوبتی نانو که بسیار با کیفیت می باشد، علاوه بر آب بندی پشت بام، میتوان  برای عایقکاری استخر نیز استفاده کرد. یکی از ویژگی های خوب عایق دوجزئی این است که هم میتواند کار عایق بندی استخر را انجام دهد و هم به دلیل موجود بودن رنگ آبی آن، کار رنگ استخری کشسان را نیز جهت زیبایی دادن به استخر انجام دهد و دیگر نیازی به رنگ کردن استخر نباشد. جهت اطلاع از فروش محصول عایق استخری با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ استخری نانو رنگ استخری نانو, انواع عایق استخر

 

عایق بندی استخر :

ضد آب کردن استخر از زمان خیلی قدیم یکی از مشکلات اساسی بوده و هست .چیزی که آب بندی نانو را از دیگر عایق کاری ها متمایز می‌ کند موارد زیر است:

  1. آب بندی استخر با نانو، شکاف های موجود بر روی دیواره ها را پر می کند و جذب می شود و همچنین با گذشت زمان با نفوذ مواد به منافذ، سطوح بتنی از سطح بتن جدا نمی شود و یا پوسته و کنده نمی شود و برای سال های طولانی با دوام خواهد بود.
  2. نانو غیر سمی می باشد و با استفاده از قلم مو به آسانی بر روی سطوح اجرا می شود و نیاز به ابزار خاص و مهارت بالا ندارد.
  3. ذرات نانو از نظر حجمی خیلی کوچک هستند و در خلل و فرج ریز مواد نفوذ می کنند به همین دلیل پوششی که ایجاد می کنند کاملا نامرئی است و باعث تغییر در رنگ، بافت و کیفیت استخر نمی شوند.
  4. نانو در برابر اشعه های مضر خورشیدی، مواد اسیدی و بازی مقاوم هستند و خاصیت آنتی باکتریال دارند.