سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عملکرد فوم پاششی پلی یورتان در عایق بندی

نظر

عملکرد فوم پاششی پلی یورتان در عایق بندی  : فوم پلی یورتان پاششی از دو نوع ماده ترکیب می شود که با گرما دادن به آنها و مجزا نگهداشتن این دو ماده با دستگاه های مخصوص در نهایت می توان میزان چگالی آن را به اندازه دلخواهمان تنظیم نمایید و با کمک دستگاه بصورت پاششی بر روی سطوح پاشیده می شود، فوم های پاششی پس از پاشش و یا اسپری شدن بر روی سطح پف می کنند و سپس محکم می شود و اگر بطور نا خواسته از سطوح مختلف عبور کند می توان آن را برید(از اره جهت برش عایق های اضافی میتوان استفاده نمود).

عملکرد فوم پاششی پلی یورتان در عایق بندی

عموما برخی از ساختمان ها شرایط خاص خودشان را دارند و نمی توان همه ساختمان ها را به ساختمان های اداری و مسکونی محدود کرد، چرا که مرغ داری ها، گاو داری ها و سایر ساختمان های دیگر نیز با شرایط محیطی خاص خودشان وجود دارند که سوسک، موش، جانوران موزی، حشرات و سایر مشکلات دیگر مانند باد، خاک، گرما، رطوبت و… را به خود جذب می کنند که این خود از عوامل آسیب رسانی به محیط و جانداران می باشد. در حالی که عایق های حرارتی فیبری نمی توانند مانع از عبور هوا به داخل ساختمان ها و یا حتی سوله ها بشوند عایق های پاششی بخوبی از نفوذ رطوبت، هوای سرد، گرم، گرد و غبار، حشرات، موش ها، مار، انواع پرندگان و سایر موارد دیگر جلوگیری می کند. قیمت عایق پلی یورتان بستگی به قیمت مواد اولیه و هزینه اجرا دارد. قیمت اجرای فوم پلی یورتان پاششی در شهرهای مختلف متفاوت است ولی قیمت فوم پاششی یکسان است. فوم و یا عایق پلی یورتان یک نوع عایق حرارتی می باشد ، که در عصر گونی به عایقی بیسار پر کاربرد در صنعت مختلف و همچنین ساخت و ساز مبدل شده است. این ماده شیمیایی از ترکیب شدن 2 نوع ماده ایزوسیانات و پلی ال که هر 2 مایع می باشند به وجود می آید. این 2 ماده هنگامی که با مخلوط می شوند ، در اثر واکنش شیمیایی به شکل فوم و عایق حرارتی در می آیند وو با سپری شدن زمان کم کم جامد می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش پلی یورتان در کرج پوشش پلی یورتان در کرج, انواع عایق محافظ

فوم های پلی یورتان فوم حرارتی، برودتی، صوتی، درزبند و هوابند به حساب می آیند. از این عایق ها به منظور عایق بندی ساختمان ها، انواع کارخانه و سوله ها، سقف های شیروانی، فضاهای  مرغداری و …  به کار گرفته می شود. فوم پاششی بالاترین مقاومت حرارت را دارا می باشد. امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت حامل های انرژی در دنیا و ناکارآمد بودن عایق های سنتی نظیر پشم شیشه، پشم سنگ، یونولیت، و غیره به کار گرفته می شود.