سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رنگ استخر نانو یا عایق سنتی استخر در کرج

نظر

رنگ استخر نانو یا عایق سنتی استخر در کرج : استخرهای عمومی و خصوصی در طول فصول گرم سال، مکان‌هایی پراز شادی و سرگرمی برای شناگران هستند. اما حفظ دمای مناسب آب استخر یکی از چالش‌های مهم در این مکان‌هاست.عایق‌ها در استخرها برای کنترل و حفظ دمای آب، جلوگیری از اسیدی شدن آب و جلوگیری از نفوذ رطوبت به ساختمان استخر استفاده می‌شوند. عایق استخر می‌تواند به طور قابل توجهی در کاهش از دست رفتن گرما کمک کند و در نتیجه هزینه‌های انرژی را کاهش دهد. برای مثال، استفاده از عایق‌های مناسب در دیواره‌ها و سقف استخر می‌تواند تا 80 درصد از از دست رفتن حرارت را جلوگیری کند. انتخاب عایق مناسب می‌تواند مانع از خرابی و خسارت به ساختمان و تجهیزات استخر شود و همچنین از هدررفت انرژی جلوگیری کند.

رنگ استخر نانو یا عایق سنتی استخر در کرج

همچنین، استفاده از عایق‌های مناسب می‌تواند به کاهش تبخیر آب در استخر کمک کند و در نتیجه میزان مصرف آب را کاهش دهد. علاوه بر این، استفاده از عایق‌های مناسب می‌تواند در کاهش صدا ناشی از فعالیت‌های شناگران و تجهیزات استخر نقش مؤثری داشته باشد. عایق استخر یا عایق مایع نانو جایگزین پوشش قیری، ورق های پلیمری و سایر مواد سنتی برای عایق استخر و مخازن آب می شود.رنگ استخری بر پایه نانو به دلیل کاربرد آسان برای مصرف کنندگان، یکی از پرطرفدارترین عایق های استخر و مخزن آب برای مخازن ذخیره آب کشاورزی و استخرهای پرورش ماهی می باشد. رنگ استخر بسیار انعطاف پذیر است و شبیه لاستیک است. به هیچ وجه نمی شکند و کنده نمی شود و می توان از آن در انواع سازه های آبی با هر اندازه استفاده کرد. رنگ استخری برای پوشش و محافظت از سطوح بتنی و سیمانی برای جلوگیری از نفوذ آب و رشد خزه و جلبک استفاده می شود. رنگ نانو استخری بر اساس رزین های مقاوم در برابر آب فرموله شده و چسبندگی بالایی بر روی سطوح بتنی و سیمانی دارد. همچنین در برابر ضربه و سایش نیز مقاوم است. جهت اطلاع از فروش محصول عایق استخری با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های رنگی استخر عایق های رنگی استخر, عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر ، از جمله رنگ های رایج برای عایق کاری بستر استخرها می باشد که با اعمال آن ها سطح استخر کاملا در برابر رطوبت نفوذ ناپذیر خواهد شد. این رنگ ها برگرفته از رزین آکریلیک بر پایه آب هستند که قابلیت پر کردن ترک های ریز را دارند. با استفاده از عایق رطوبتی استخر می توانید یک پوشش یکنواخت و سختی را در سطح بسترهایی که دائما در معرض آب و رطوبت قرار دارند ایجاد کند. ساختار آن ها معمولاً بر پایه نانو بوده و به واسطه ی چسبندگی و کشسانی و همچنین مقاومت بالایی که دارند می توانند مطمئن ترین عایق رطوبتی استخرها باشند.