سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات عایق بندی سقف سوله با قیر

نظر

خدمات عایق بندی سقف سوله با قیر : در گذشته‌ ای نه‌ چندان دور، ماده‌ قیر یکی از اصلی‌ ترین و مهم‌ ترین عایق‌ های به کار برده شده در پوشش دهی انواع ساخت‌ و ساز ها و سازه‌ های گوناگون بوده و در حال‌ حاضر نیز جزء اصلی‌ ترین مواد در عایق‌ بندی سازه‌ ها محسوب می‌ شود. از قیر و قیر گونی علاوه‌ بر عایق‌ بندی سازه‌ ها، در مواردی همچون آسفالت و غیره نیز به کار برده شده و به‌ دلیل چسبندگی بالا و ایجاد سطحی غیر قابل‌ نفوذ، می‌ تواند از سطح سازه در برابر بسیاری از عوامل محیطی همچون نفوذ نم و رطوبت، ترک خوردگی، شکستگی و غیره محافظت نماید. مواد قیر به کار برده شده در عایق بندی سطوح نیز دارای 2 نوع قیر های نفتی و قیر های طبیعی یا معدنی هستند و هر کدام نیز بر اساس نوع ترکیبات و مراحل تولیدی دارای ویژگی‌ ها و مزایای گوناگونی می‌ باشند.

خدمات عایق بندی سقف سوله با قیر

استفاده از قیرگونی در عایق‌ بندی سقف سوله‌ ها، علاوه‌ بر افزایش دوام و طول عمر سازه، استحکام آن را در برابر عوامل محیطی بسیار افزایش داده و از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مناسب‌ تر و مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر می‌ باشد. از دیگر مزایای استفاده از قیر گونی به‌ عنوان عایق رطوبتی سقف سوله نیز می‌ توان به مقاومت آن در برابر یخ‌ زدگی، گرما، سرما، ترک خوردگی و غیره و همچنین چسبندگی بالا و مقاومت مناسب در برابر نفوذ نم و رطوبت اشاره نمود. در زمان ساخت سوله‌ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش هزینه‌ها تدابیری می‌اندیشند و به دنبال بهترین راه‌حل هستند به همین علت از عایق برای سقف سوله استفاده می‌کنند. باید گفت که از هرگونه عایق حرارتی نمی‌توان در عایق‌بندی سوله‌ها استفاده کرد. بلکه عایق‌های حرارتی باید دارای یک سری از ویژگی‌ها نظیر موارد زیر باشند:

  • داشتن مقاومت بسیار بالا در مقابل حرارت و تغییرات دمایی
  • مقاومت در برابر انواع قارچ‌ها و میکروب‌ها
  • استحکام و مقاومت در مقابل فشارهای گوناگون
  • داشتن چگالی مناسب
  • طول عمر بالا

عدم استفاده از فرمالدهید در ساخت عایق‌ها، این ماده دارای خاصیت سرطان‌زایی بسیار بالایی است بنابراین در عایق حرارتی سقف و دیوار سوله از این ماده به هیچ عنوان نباید استفاده شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ساخت سوله با پانل ها ساخت سوله با پانل ها, کاربرد ساندویچ پنال در سوله

 یکی دیگر از مهم‌ ترین عایق های رطوبتی سقف سوله، عایق‌ های نانو هستند. این نوع از عایق‌ های رطوبتی در برابر اشعه یووی و تابش مستقیم آفتاب از مقاومت مناسبی برخوردار هستند و در برابر تغییرات آب‌ و هوایی نیز دچار تغییرات نشده و از سازه در برابر آسیب‌ ها و صدمات محیطی محافظت می‌ نمایند. این نوع از پوشش‌ها در دسته عایق های رطوبتی مایع قرار دارند و پس‌ از خشک شدن بر روی سطوح، سطحی کاملاً یکنواخت و بدون درز را ایجاد نموده و در برابر نفوذ نم و رطوبت نیز از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. از دیگر مزایای عایق های رطوبتی نانو نیز می‌ توان به انعطاف‌ پذیری بالا، سازگاری با محیط‌ زیست، عدم ایجاد بو و مسمومیت در افراد، مقاوم در برابر انواع شرایط آب‌ و هوایی و غیره نیز اشاره نمود.