سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از درزبندهای مقاوم نفتی در کف تعمیرگاه و پمپ بنزین

نظر

 استفاده از درزبندهای مقاوم نفتی در کف تعمیرگاه و پمپ بنزین : در شرایطی که سطح در معرض مواد نفتی و حلال ها قرار دارد استفاده از درزبندهای معمولی گزینه مناسبی نیست و می بایست از درزبندی استفاده شود، که در برابر مواد نفتی مقاومت کافی داشته باشد و در اثر برخورد با این مواد، درز پر شده با ماستیک مستهلک و خالی نشود. بدین منظور درزبندی مخصوص با نام ماستیک مقاوم نفتی یا ماستیک ضد حلال فرموله و تولید شده است. ماستیک مقاوم نفتی ماده پرکننده دو جزئی بسیار مقاوم در برابر حلال های نفتی می باشد که از ترکیبات قطران و لاستیک های بیتومن برای ساخت این ماده استفاده شده است.

استفاده از درزبندهای مقاوم نفتی در کف تعمیرگاه و پمپ بنزین

بسیاری از کف ها و فضاهای در معرض مواد نفتی و حلال ها مانند کف پمپ بنزین ها و آشیانه سوخت هواپیماها، کف تعمیرگاه ها، کف انبارهای نگهداری سوخت و ... می بایست با ماستیک ضد حلال درز بندی شود تا مواد نفتی و حلال ها، موجب از بین رفتن ماستیک و خالی شدن درز نشوند. ماده پرکننده دو جزئی و بسیار مقاوم در برابر حلال‌های نفتی می‌باشد و از ترکیبات قطران و لاستیک‌های بیتومن برای ساخت این ماده استفاده می‌شود. ماستیک مقاومت نفتی ماده پرکننده دو جزئی بسیار مقاوم در برابر حلال های نفتی می باشد که از ترکیبات قطران و لاستیک های بیتومن برای ساخت این ماده استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک مقاوم نفتی ماستیک مقاوم نفتی, انواع چسب ماستیک

موارد کاربرد جهت پر نمودن درزهای بتنی که باید در برابر روغن ها، بنزین و نفت مقاوم باشند، نظیر:

  • باند فرودگاه ها و اسکله ها
  • کف انبارهای سوخت و روغن
  • کف پمپ بنزین ها و محل های سوختگیری
  • کف گاراژها و تعمیرگاه ها
  • محوطه پارکینگ ها و کارخانه ها.

خواص و اثرات ماستیک مقاوم نفتی :

• به صورت گرم قابل اجرا می باشد
• چسبندگی زیاد به بتن یا سایر مصالح نظیر فلز-چوب-آسفالت.

میزان مصرف ماستیک مقاوم نفتی :

با اندازه گیری حجم درز و در نظر داشتن وزن مخصوص این محصول میزان مصرف مشخص خواهد شد.

روش مصرف ماستیک مقاوم نفتی :

جزء Aماستیک مقاوم نفتی را در ظرف فلزی با شعله ی مستقیم حرارت دهید تا به نقطه ی جوش برسد سپس جزء B پودر را به آن اضافه نموده و با دریل مخلوط نمایید سپس ماستیک پس از سرد شدن در مقاطع آماده سازی شده به روش ریزشی اجرا نمایید. اجرای ماستیک باید در دمای بیش از 5 درجه سانتیگراد و در شرایط جوی خشک انجام پذیرد و دمای ماستیک در زمان ریخته شدن به درون درز حدود 140 درجه سانتیگراد باشد. در مقاطعی که نیاز به قالب بندی می باشد، قالب ها را از جنسی انتخاب نمایید تا در اثر تماس با ماستیک گرم تغییر شکل ندهند.