سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت و هزینه اجرای عایق کاری ساختمان در کرج تهران

نظر

قیمت و هزینه اجرای عایق کاری ساختمان در کرج تهران : عایق که از اسمش هم مشخصه یعنی چیزی که مانع اتلاف انرژی ، گرما و سرما و هر چیز دیگری که برای ما مهمه شود. در تأسیسات صنعتی، برای کاهش تلفات حرارتی و برودتی بین سطوح مختلف ساختمان و سازه، لوله‌ها و کانال‌ها،مخازن و….از موادی به نام عایق استفاده می شود،عایق ها همچنین از نفوذ رطوبت و انتقال صدا جلوگیری کرده و محیط مورد پسند مارا به ارمغان می آورند. از انواع مختلف عایق ها در انواع مختلف تاسیسات، ساختمان ها، صنایع، کشاورزی و غیره استفاده می شود.مثلا می توانیم از عایق های حرارتی در مکان های مختلف ساختمان استفاده کنیم مانند دیگ های بخار یا لوله های آب گرم و آب سرد. این راهم در نظر داشته باشیم که عایق بندی به تنهایی نمی تواند مانع اتلاف انرژی شود اما نقش به سزایی در کنترل آن ها دارند. اما بهتراست بدانید که استفاده از عایق های حرارتی، عامل مهمی در کنترل و مصرف انرژی می باشند.

قیمت و هزینه اجرای عایق کاری ساختمان در کرج تهران

قیمت عایق کاری ساختمان در بازار خدمات ساختمانی به شرایط و عوامل متفاوتی از جمله محل عایق کاری، نوع عایق (عایق حرارتی، عایق رطوبت)، متراژ کار و ... بستگی دارد. به هر میزان که این شرایط تغییر کند، هزینه عایق کاری متناسب با این عوامل متغیر خواهد بود. داشتن یک ساختمان ایمن با طول عمر بالا ارزش هزینه برای عایق کاری آن را دارد. با یک هزینه مناسب برای عایق کاری، موجب کاهش هزینه‌های نگهداری و ترمیم مجدد عایق کاری در سال‌های بعد خواهید شد و همچنین مواردی همچون کاهش رطوبت، کاهش تبادل دما با محیط بیرون و ... را تجربه خواهید کرد. با وجودی که بیشتر عایق های ساختمانی جهت اهداف حرارتی استفاده می شوند، راهکارهایی را نیز برای نگرانی های صوتی، آتش سوزی و ضربه ارائه می دهند. عایق بندی پس از درزگیری مناسب نسبت به هوا، مهمترین مشخص? ساختمان جهت تسهیل و بهره وری انرژی است. جهت اطاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع عایق در تاسیسات انواع عایق در تاسیسات, آب بندی و عایق کاری ساختمان

بدون عایق بندی مناسب در ساختمانتان باید بر روی وسایل گرمایشی و سرمایشی گرانی که برق، گاز و نفت بیشتر از حد لازم را مصرف می کنند، سرمایه گذاری کنید. چند مورد از متداول ترین مواد مورد استفاده برای عایق بندی، سلولز، پشم شیشه، پشم سنگ، پلی استایرن، کف یورتان، ورمیکولیت، پرلیت، الیاف چوبی، الیاف گیاهی، کلش گیاهی، الیاف حیوانی، سیمان و خاک هستند. اثر بخشی عایق به وسیله مقدار R ارزیابی می شود. مقدار R، نسبت اختلاف درجه حرارت در یک عایق و انتقال گرما از آن در واحد سطح و در واحد زمان.