سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای عایق بندی حرارتی سازه با ساندویچ پانل سقفی

نظر

مزایای عایق بندی حرارتی سازه با ساندویچ پانل سقفی : امروزه مصرف بهینه انرژی یکی از اولویت های طراحی ساختمان های مسکونی، تجاری، صنعتی و دیگر واحدهای ساختمانی است. به منظور کاهش میزان مصرف سوخت و جلوگیری از هدر رفت گرما و سرما، از عایق ها و دیوارهای پیش ساخته استفاده می گردد. ساندویچ پانل نیز یکی از طراحی های نوین جهت عایق بندی ساختمان ها به شمار می روند. از این عایق ها علاوه بر ساخت و سازهای بزرگ مسکونی و غیر مسکونی، می توان در ساخت اتاقک های کوچک و سردخانه ها نیز استفاده کرد.

مزایای عایق بندی حرارتی سازه با ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل متشکل از دو لایه ورق است که ما بین آنها فوم عایق وجود دارد. این فوم که معمولاً از پلی اورتان می‌باشد، به وسیله چند میکرون پرایمر با ورق‌های فوقانی و تحتانی (از گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم) چسبندگی قطعی برقرار می‌کند. فوم عایق می ‌تواند از جنس پشم سنگ، پلی استایرن و پلی اورتان باشد که برای ساندویچ پنل‌ های استاندارد معمولاً از فوم پلی اورتان استفاده می ‌شود. از مزایای اصلی و عمده فوم پلی اورتان (در ساندویچ پانل‌ های سقفی و دیواری) می‌توان به سبکی، عایق بودن در برابر حرارت، مقاومت بالا در برابر سوختن (کند سوز بودن / نسوز بودن) اشاره کرد که در قیمت انواع ساندویچ پانل اثرگذار است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایای ساندویچ پانل سقفی نسبت به سایر عایق های حرارتی :

  • سبکی و آسانی حمل و نقل.
  • راحتی در استفاده و نصب.
  • مقاوم در برابر زلزله.
  • مقاوم در برابر فشار و ضربه.
  • مقاوم در برابر رطوبت.
  • مقاوم در برابر حشرات و موجودات موذی.
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی.
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی.
  • تنوع در شکل و رنگ.

ساندویچ پانل سقفی دیواری ساندویچ پانل سقفی دیواری, عایق بندی حرارتی با پانل ها

با توجه به ابعاد مورد درخواست مشتری ، از دیگر کاربردهای ساندویچ پانل می‌توان به توسعه استفاده در مصالح ساختمانی، صنایع شیمیایی ، نظامی ، هوافضایی ، حمل‌ونقل هوایی و ترابری ، خودروسازی صنایع حرارتی و برودتی ، انواع سوله‌ها ویلاها و واحدهای امداد و نجات ، اتاقک‌های یخچالی و حامل بار جهت نصب روی کامیونت‌ها و تریلرها و تریلرهای مجهز به کانکس اشاره کرد.این محصول در درمانگاه‌ها و دفاتر و تعمیرگاه‌های صحرایی و سیار ، سرویس‌های بهداشتی و محیط‌های آموزشی و بهداشتی ، هتل‌ها ، مخازن ، پوشش سوله‌ها و اتاق‌های اداری و کارخانه‌ها و سازه‌ها و خانه‌های پیش‌ساخته ، مجموعه‌های ورزشی تولیدی امدادی ، باراندازها ، موارد صنعتی و نیمه‌صنعتی کاربردهای گوناگون فراوانی دارند.