سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق صوتی دو رو صاف خود چسب در سازه ها

نظر

اجرای عایق صوتی دو رو صاف خود چسب در سازه ها : عایق های دو رو صاف خود چسب بسیار با کیفیت بوده (دانسیته بسیار بالا و ساختار سلول بسته همراه با تزریق گاز نیتروژن در مواد اولیه ساخت عایق) و در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی تحقیقات انجام شده در این زمینه بر این نکته دلالت دارد که؛ استفاده نمودن از 2 تا 5 سانتی متر عایق صوتی با فنآوری نوین در کاهش صوت و صدای انتقالی به محیط و داخل ساختمان بسیار تأثیر گذار است و این عایق های صوتی را می توان جهت کاهش دادن صوت استفاده نمود. عایق های صوتی با فنآوری نوین جایگزینی بسیار مناسب برای سایر عایق های سنتی و قدیمی از جمله : پشم شیشه، پشم سنگ، یونولیت، کناف و ... همچنین استفاده نمودن از عایق های صوتی نسل جدید (عایق صدا فوم صداگیر) یعنی عایق های صوتی STI یک راهکار مناسب و منطقی جهت جلوگیری از آلودگی صوتی بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای کلیه موادقدیمی به شمار می آید.

اجرای عایق صوتی دو رو صاف خود چسب در سازه ها

شایان ذکر است استفاده نمودن از متریال سنتی و قدیمی به عنوان عایق صوتی که در بالا نیز به آن ها اشاره گردید، نمی تواند از لحاظ کیفی جوابگوی انتظارات شما مشتریان محترم باشد و این نوع مواد به علت معایب و نواقصی که دارند دیگر جایگاهی در صنعت ساختمان نداشته و با گذشت زمان، مواد و مصالح جدیدتری در بازار جایگزین مواد و متریال قدیمی و سنتی می گردد.بنا بر این اگر پروژه ساخت و ساز شما به اتمام رسیده و هم اکنون قصد دارید منزل یا دفتر کار خود را عایق صوتی دیوار کنید، به منظور ایجاد ظاهری مناسب می توان از دیوارپوش های مختلف مانند کناف، چوب، MDF ، دیوار گچی و کامپوزیت که قابلیت رنگ شدن را داشته باشد، استفاده کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی دورو صاف عایق صوتی دورو صاف, اجرای عایق دیوار

موارد مصرف عایق صوتی دورو صاف :

  • به عنوان عایق صوتی خودرو جهت صداگیری خودرو.
  • به عنوان عایق صوتی دیوار مشترک جهت حذف صداهای مزاحم مانند تلویزیون، رادیو، صحبت با تلفن، پارس سگ و یا سایرحیوانات خانگی، صحبت کردن و معاشرت روزانه افراد و میهمانی ها که از دیوار مشترک بین واحدها عبور می نماید.
  • جهت عایق صوتی اتاق خواب.
  • به عنوان عایق صوتی دیوار ، عایق صوتی درب جهت استفاده در دیوارها و درب های منازل مسکونی، هتل ها، کتابخانه ها، کلاس های آموزشی، سینما ها، بیمارستان ها، آسایشگاه ها، سوله ها، کارگاه ها و هر محیط دیگری که نیاز به حفظ آرامش و جلوگیری از ورود صداهای اطراف به محوطه دارند.
  • استفاده به عنوان عایق حرارتی و عایق صوتی در دیواره های واگن های قطار و مترو، بدنه هواپیما، عایق صوتی خودرو و صداگیری خودرو.
  • به منظور جلوگیری از کوبش و ایجاد صدا در سقف ها و کف آپارتمان به عنوان عایق صوتی سقف و کف.
  • استفاده بعنوان عایق حرارتی در سوله ها و سالن ها به منظور جلوگیری از ورود گرمای خورشید در فصل تابستان و خروج هوای گرم در فصل زمستان به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه ها.
  • به عنوان عایق صوتی و حرارتی در ماینر باکس.