سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق پلیمری شفاف بیرنگ در ساختمان

نظر

عایق پلیمری شفاف بیرنگ در ساختمان : عایق شفاف نانواکریلیک بر اساس پلیمرهای پایه حلالی ساخته شده و افزودنی های آن به نحوی می باشد که خواص ویژه ای فراهم می آورد و به صورت تک جزئی ارائه می شود. این محصول به عنوان عایقی بی رنگ برای محافظت سطوح نفوذ رطوبت کاربرد دارد. عایق شفاف قابل اجرا بر روی سطوح مختلف از جنس چوب ، گچ ، بتن، سیمان، لوله های بتنی آب ، مخازن آب ، آجر و … می باشد. این محصول به عنوان عایق رطوبتی بر روی سطوح بیرونی بسیار مناسب است.

عایق پلیمری شفاف بیرنگ در ساختمان

یک نوع عایق پلیمری شفاف است که برای ضد آب سازی و رفع نم و نشت سطوحی  مثل سنگ و موزاییک ، کاشی ،سرامیک ، چوب ،آجر و ….که نیاز هست برای جلوگیری از نفوذ رطوبت ضد آب بشوند با محصول عایق بی رنگ صد درصد ضد آب می گردد با حفظ ظاهر و زیبایی سطح مصالح که روی آن عایق شده است. این محصول از نظر ساختار فیزیکی به صورت مایع بوده است که توسط قلم مو و یا پمپ و پیستوله به صورت جذب و بدون شره بر روی سطح اعمال می شود. این محصول بر پایه ترکیبات سیلان ها و آلکیل ها با استفاده از نانو ذرات به ابعاد 7 نانو متر فرآوری و تولید شده است و با نفوذ در مصالح ساختمانی و ایجاد پیوندهای واکنشی در لایه های مصالح ساختمانی ، بدون تغییر رنگ و به صورت نفوذی باعث ایجاد آب بندی و مقاوم سازی مصالح نما در برابر نفوذ نم و رطوبت و همچنین تاثیرات اشعه های مضر خورشیدی و جلوگیری از ایجاد شوره بر روی مصالح ساختمانی می شود. از این محصول جهت عایق کاری و آب بندی و مقاوم سازی انواع نما ساختمانی مانند نما آجری،سنگی،کاهگلی،گچی ، چوبی و  المان های شهری و نقاشی های دیواری بدون تغییر رنگ استفاده می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بی رنگ موزاییک عایق بی رنگ موزاییک, پوشش های بیرنگ رطوبتی

عایق بی رنگ ، نامرئی یا شفاف بر اساس پلیمرهای پایه حلالی ساخته شده و به صورت تک جزئی ارائه می شود. عایق شفاف محصول به عنوان عایقی بی رنگ برای ضد آب سازی و رفع نم و نشت سطوحی مثل سنگ و موزاییک ، کاشی ،سرامیک ،سقف پلی کربنات،شیشه ، چوب ،آجر و …که نیاز هست برای جلوگیری از نفوذ رطوبت ضد آب بشوند با محصول عایق بی رنگ صد درصد ضد آب می گردد با حفظ ظاهر و زیبایی سطح مصالح که روی آن عایق شده است.