سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های نصب ایزوگام حنا بام شرق دلیجان

نظر

روش های نصب ایزوگام حنا بام شرق دلیجان : محبوبیت و فروش بالای عایق های رطوبتی دلیجان موجب شده تا برخی از کارخانه های غیر رسمی با نام این برند در حال فعالیت باشند و برای فروش راحت از نام و برند دلیجان روی محصولات خود استفاده نمایند؛ اما به قطع کیفیتی که با خرید این محصولات نصیب شما خواهد شد کمترین شباهتی به ایزوگام اصلی و اورجینال دلیجان ندارد. جهت هزینه نصب ایزوگام دلیجان بدون مصالح عوامل مختلفی از جمله متراژ کار ، محل اجرا از جمله  سرویس بهداستی و حمام و پشت بام و پارکینگ تاثیر گذار است . هزینه اجرای ایزوگام در سرویس ها و حمام بالاتر از پشت بام و مکان های بزرگ است .

روش های نصب ایزوگام حنا بام شرق دلیجان

یکی از محصولات عایق های رطوبتی ایزوگام دلیجان می باشد . این محصول یک پوشش مقاوم از قیر و الیاف مصنوعی می باشد که با استفاده از گرما دادن به آن می توان روی پشت بام و مکان مورد نظر ایزوگام را نصب کرد . در حال حاضر اکثر ساختمان ها از مراحل پی و فونداسیون تا عایق بندی سرویس ها و پشت بام از ایزوگام دلیجان به عنوان عایق رطوبتی استفاده میشود .ایزوگام مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و رطوبت دارد و از انتقال آنها به زیر خود جلوگیری میکند . بهترین نوع ایزوگام های ایران برای شهرهای دلیجان حنا بام شرق می باشد که شامل برندهای مختلفی هستند . اگر سطح سیمانی باشد پس از تمیز کاری روی سیمان از قیر خالص استفاده شود یا از خود ایزوگام از چسبندگی اش کمک گرفته شود .هرچقدر سطح زیر ایزوگام تمیز تر و صافتر باشد در دوام ایزوگام و طول عمر ایزوگام موثر است. سطحی که دارای گچ وپودر سنگ باشد از چسبندگی ایزوگام میکاهد.. اشیای ریز نوک تیز باعث پارگی ایزوگام می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام آب بندی ایزوگام آب بندی، خرید ایزوگام در کرج
از ابتدای شیب یا از پائین ترین نقطه سطح ایزوگام را باز کرده و تنظیم می کنیم . شروع کار ایزوگام یا هر عایقی از کفشورها می باشد. داخل کفخواب ها ولوله ها را باید عایق کرد. اطراف کفشور را با سطح اصلی یکسان باید کرد تا شیب به هم نخورد. رول اول را تنظیم کرده و اگر سطح زیر کار ایزوگام بود از چسبیدگی مطمین باشید. بهتر است که بعد از نصب ایزوگام، نقطه مرکز کفشور را پیدا کرده و با کاتر به صورت ضربدری آن را برش و دوباره به داخل لوله برگردانیم و آبندی کنیم. حرارت دادن و گرم کردن ایزوگام در حدی که خاصیت چسبندگی اش فعال شود . معمولا با تغییر رنگ نوشته های ایزوگام متوجه این موضوع می شویم.