سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های عایق نانو رطوبتی در ساختمان

نظر

ویژگی های عایق نانو رطوبتی در ساختمان : عایق های نانو با موادی از جنس پلیمر ساخته شده که توسط تکنولوژی نانو تغییراتی در سطوح ظاهری اتم های آن صورت می گیرد. در نتیجه عایقی با کیفیت بالا در اختیار ما قرار می گیرد. این تغییرات در ابعاد نانو متری سطوح مولکولی مواد و با ایجاد پیوندهای دوار هواگذر باعث افزایش عمر عایق رطوبتی می گردند. به همین دلیل عایق نانو، نسبت به سایر عایق های رطوبتی مقرون به صرفه تر می باشد. ماده پایه بکار رفته در این محصول رزین های آکرلیک می باشد. عایق نانو، یکی از بهترین مواد برای جایگزینی عایق های سنتی مانند ایزوگام است. در واقع این عایق پوششی است متشکل از مواد پلیمری و لاستومری برپایه آب، که پس از عایق کاری روی سطوح و خشک شدن عایق،سطوح کاملا آب بندی می شود.

ویژگی های عایق نانو رطوبتی در ساختمان

  • بر روی تمامی مصالح ساختمانی می توان به راحتی از آن استفاده کرد. به عنوان مثال بر روی تمامی سطوح بتنی، آجری، فلزی، آسفالت و حتی ایزوگام می توان بکار برد.
  • یکی دیگر از ویژگی های این مواد سفید شدن سطح عایق شده توسط عایق نانو می باشد. این امر سبب کاهش 45 درصدی انرژی در ساختمان ها می باشد.
  • به دلیل ترکیب راحت مواد عایق نانو با سایر مواد، با ترکیب آن با پیگمنت می توان عایق رنگی تولید کرد. این امر سبب ایجاد زیبایی بصری بیشتر می گردد.
  • اساسی ترین ویژگی آن راحتی در اجرا می باشد. این مواد کاملا چسبنده می باشد و روی سطوح عمودی ریزش نمی کند.
  • بزرگترین مزیت آن، عمر بالای عایق رطوبتی نانو نسبت به سایر عایق ها مانند ایزوگام و قیرگونی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی در بام عایق رطوبتی در بام, بهترین عایق رطوبتی بام

رطوبت به چند طریق بر ساختمان تاثیر می گذارد :

  1.  جذب رطوبت موجود در خاک ویا وجود آب های سطحی،چاها، قنات ها و.. توسط پی ساختمان و یا خاک مرطوب در زیر زمین ها و...
  2.  تاثیر رطوبت ناشی از بارندگی باران و برف مانند پشت بام،تراس ها،سقف ها و....  نقص در اجرا و یا ازبین رفتن عایق های رطوبتی در بامها و یا درپوش روی دیوارها به مرور و به صورت متوالی ساختمان را چنان فرسوده می کند که تا مرز تخریب کامل ساختمان را تهدید می کند.
  3. جذب رطوبت از طریق نمای ساختمان و ایجاد شوره و تخریب و تغییر رنگ نمای ساختمان
  4. ایجاد و انتقال نم رطوبت از فضاهای بهداشتی و درای آبریز مثل سرویس های بهداشتی،آشپزخانه ها، استخرها،سونا جکوزی و ...
  5. ایجاد نم و رطوبت از طریق نشتی لوله های تاسیساتی مانند لوله های انتقال آب و انتقال فاضلاب
  6. ایجاد نم و رطوبت به دلیل اختلاف دما در داخل وخارج ساختمان که به صورت تعریق و میعان بر روی سطوح داخلی ایجاد می شود.
  7. جذب نم رطوبت در محیط های با میزان رطوبت بالا هوا در مناطق حاشیه های دریا ها و جنگلی و...