سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات تعمیرات ایزوگام فرسوده بام در گوهردشت

نظر

خدمات تعمیرات ایزوگام فرسوده بام در گوهردشت : اگر ایزوگام خانه یا محل کار شما دچار آسیب دیدگی شده و نیاز به ترمیم دارد، شرکت گام گستر در خدمت شماست. مجموعه ما ضمن استفاده از تجهیزات و مواد مدرن و درجه یک، تعمیرات ایزوگام و انواع عایق های رطوبتی را با بهترین کیفیت انجام می دهد. عایق های رطوبتی ممکن است به مرور زمان و یا در اثر عوامل مخرب، آسیب دیده و به درستی عمل نکنند. در نتیجه شاهد بروز مشکلاتی همچون نم دادن یا نشتی و چکه کردن آب از سقف یا دیگر سطوح خواهید بود. تعمیر ایزوگام شامل اقداماتی همچون رفع برآمدگی، رفع نشتی، رفع بلندشدگی، ترمیم پارگی ها و مواردی از این دست می باشد. چنانچه چنین مواردی را در ظاهر ایزوگام ساختمان خود مشاهده کردید، کافی است با نمایندگی گوهر شیمی عایق پایتخت تماس بگیرید تا همکاران ما تخصصی ترین خدمات ترمیمی را به شما ارائه دهند. 

خدمات تعمیرات ایزوگام فرسوده بام در گوهردشت

اگر مدت زیادی از نصب ایزوگام می‌گذرد، حتی اگر دلیل و علامتی در آن دیده نشود، وقت ترمیم یا تعویض آن فرا رسیده است. اما گاهی اوقات با وجود نصب تازه ایزوگام شاهد نشتی، نم یا ایجاد لکه زرد در سقف منزل یا سایر قسمت‌های آن خواهیم شد. این موضوع به‌ویژه در ایزوگام پشت بام بسیار مشهود است. چراکه این عایق در پشت بام منازل در معرض تماس مستقیم با نور خورشید و عوامل محیطی قرار دارد. برای ترمیم ایزوگام یا تعویض آن بهتر است هر سال ظاهر این عایق رطوبتی را بررسی نمایید و پس از مشاهده علائم مربوط نسبت به تعویض ایزوگام یا ترمیم آن تصمیم گیری کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ترمیم عایق پشت بام بدون تخریب ترمیم عایق پشت بام بدون تخریب, لکه گیری بام با بهترین مواد

  1. مشاهده ترک خوردگی

این مسئله در اثر تبخیر شدن مواد فرار نفتی به کار رفته در این عایق رطوبتی و اغلب در ایزوگام پشت بام اتفاق می‌افتد. برای حل این مشکل می‌توان از روش ترمیم یا تعویض استفاده کرد.

  1. مشاهده چروکیدگی

این موضوع در اثر کم بودن حرارت در هنگام نصب اتفاق می‌افتد. در حقیقت برای رفع این مشکل باید از روش تعویض استفاده کرد. اما بسته به مساحت و ابعاد چروک ایجاد شده می‌توان از روش ترمیم نیز استفاده کرد. البته برای ترمیم ایزوگام در این مرحله، باید بخش چروکیده کاملاً برداشته شود.

  1. مشاهده تاول

تاول زمانی بر روی ایزوگام مشاهده می‌شود که در نصب آن نقصی وجود داشته باشد. اگر زیر ایزوگام در هنگام نصب مرطوب باشد، بر روی کار تاول ایجاد خوداهد شد. در این حالت نیز چاره کار تعویض ایزوگام است. اما اگر سطح آسیب کم باشد می‌توان بخش آسیب دیده را ترمیم کرد.

  1. مشاهده پوسیدگی و کهنگی

پوسیدگی و کهنگی نیز به مرور زمان برای ایزوگام اتفاق می‌افتد. با تعویض این عایق رطوبتی می‌توانید این ایراد را برطرف نمایید.