سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت انواع عایق رطوبتی سرویس بهداشتی

نظر

قیمت انواع عایق رطوبتی سرویس بهداشتی : عایق نانو یک عایق مایع و بدون رنگ است. این عایق بعد از استعمال بر روی سطوح سرویس بهداشتی، از بندکشی کنار کاشی رد شده و به سطح زیرین سرویس بهداشتی می‌رسد. عایق نانو بر روی ملات زیرسطح، واکنش شیمیایی نشان داده و باعث آب بندی بافت‌های مولکولی می‌شود. عایق سرویس بهداشتی با استفاده از عایق نانو یکی از بهترین روش‌ها برای آب بندی سرویس بهداشتی بدون تخریب است. عایق نانو از نفوذ میکروب و کثیفی به زیر کاشی جلوگیری می‌کند، در برابر شوینده‌های اسیدی مقاومت بالایی دارد و باعث افزایش طول عمر کاشی‌ها می‌شود. 

قیمت انواع عایق رطوبتی سرویس بهداشتی

عایق‌های رطوبتی سرویس بهداشتی نیز انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عایق‌های رطوبتی مایع: این عایق‌ها به صورت مایع هستند و با قلمو یا اسپری روی سطح مورد نظر اجرا می‌شوند. عایق‌های رطوبتی مایع معمولاً از موادی مانند پلیمرها، اپوکسی‌ها و سیلیکون‌ها ساخته می‌شوند.
عایق‌های رطوبتی جامد: این عایق‌ها به صورت جامد هستند و به صورت ورقه‌ای یا رولی عرضه می‌شوند. عایق‌های رطوبتی جامد معمولاً از موادی مانند قیر، ایزوگام و فویل آلومینیومی ساخته می‌شوند.
عایق‌های رطوبتی تزریقی: این عایق‌ها به صورت مایع هستند و با استفاده از دستگاه مخصوص به داخل درزها و شکاف‌ها تزریق می‌شوند. عایق‌های رطوبتی تزریقی معمولاً از موادی مانند رزین‌ها و سیلیکون‌ها ساخته می‌شوند. انتخاب نوع عایق رطوبتی مناسب برای سرویس بهداشتی به عوامل مختلفی مانند شرایط آب و هوایی منطقه، میزان رطوبت سرویس بهداشتی و بودجه در نظر گرفته شده بستگی دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی سرویس بهداشتی عایق رطوبتی سرویس بهداشتی, عایق بندی سرویس

هزینه عایق کاری سرویس بهداشتی با عایق رطوبتی جایگزین ایزوگام ، از ایزوگام گران تر و ارزشمند تر نیز هست و تقریبا برابر با هزینه عایق بندی سرویس بهداشتی با قیرگونی است و ارزش این را دارد با صرف هزینه ی بیشتر از زیان های احتمالی که در آینده امکان داره با نشت آب از سرویس بهداشتی باعث خراب شدن سقف طبقه ی پایین شود جلوگیری کنید و ساختمان را در برابر نشت آب بیمه کنید. شما مشتری محصولات ضدآب سازی در ساخت ساختمان فقط یک بار هزینه ی عایق کاری انجام می دهید پس در انتخاب عایق مناسب قیمت را ملاک قرار ندهید ،تعداد لایه های عایق و طول عمر بالا و قابلیت کشتسانی (انعطاف پذیری)بالای این عایق که از سیستم عایق بندی ساختمان شما را در برابر صدمات ناشی از نشست و زلزله محافظت می کند،مقاوم در برابر ضربه و… برخی از مزایای این عایق رطوبتی است.