سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب سنگ اسلب در کف با چسب مخصوص

نظر

نصب سنگ اسلب در کف با چسب مخصوص : سنگ اسلب یکی از انواع سنگ‌هاست که با استفاده از دستگاه‌های خاصی مثل سیم و اره تولید می‌شود. در واقع، اسلب نام یک نوع سنگ نیست، بلکه نام یک روش برش و فرآوری سنگ است. در مقایسه با سنگ‌های سنتی که با دستگاه‌های قدیمی و با حرکت قله بریده نمی‌شوند، سنگ‌های اسلب با استفاده از تیغه‌های خاصی که با حرکت رفت و برگشتی به تدریج ورقه ورقه می‌شوند، تولید می‌شوند. این ویژگی منحصر به فرد دلیل نام‌گذاری این نوع سنگ به عنوان اسلب است. چسب سنگ و اسلب پایه سیمانی برای چسباندن به سطوح مختلف مانند کف و دیوارها در کلیه بخش‌های داخلی و خارجی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر این، این محصول می‌تواند بر روی سطوحی که دارای سیستم‌های گرمایشی، بالکن، پاسیو، استخر، سطوح گچی و حتی بلوک‌های گچی هستند نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نصب سنگ اسلب در کف با چسب مخصوص

از جمله مهم ترین کاربردهای اسلب ، استفاده از این سنگ در بدنه و دیوارهای ساختمان است. برای پروژه و اجرای  سنگ اسلب روی دیوار نیاز به افراد متخصص است.  مثلا برای سنگ مرمر بر روی دیوار باید به این نکته توجه نمود که هدف شما از استفاده از این سنگ، عبور نور می‌باشد پس در نتیجه باید نوع مصالح به کار رفته متفاوت باشد و با این کاربری هماهنگ باشد. برای نصب سنگ اسلب کف، نیازمند به پیش نیازهای فنی و محیطی هستیم. مکان مورد نظر شما باید کاملا هموار و یکدست باشد تا اسلب مورد استفاده دچار شکستگی و آسیب نشود. برای اسلب کف باید به نکاتی برای انتخاب سنگ اسلب مناسب توجه نمود. از جمله این نکات کارایی ساختمان، زمینه رنگ انتخابی و هم چنین بودجه در نظر گرفته شده است. هم چنین از جمله نکات مهم برای سنگ اسلب استفاده از چسب اسلب مناسب می باشد  که در عین کیفیت بالا، مطابق با استانداردهای بین المللی باشد.   سنگ اسلب باتوجه به زیبایی منحصر به فردی که دارد روز به روز بیشتر مورد توجه طراحان و کارفرمایان قرار می‌گیرد و کاربردهای آن بیشتر می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب درزگیری سرامیک چسب درزگیری سرامیک, عایق مایع سنگ اسلب

انواع چسب‌های مورد استفاده برای چسباندن سنگ و اسلب (یا سنگ اسلب) در صنعت ساختمان و فرآوری سنگ متنوع هستند و بر اساس نوع سطح سنگ و نیازهای مختلف ممکن است انتخاب شوند. چسب‌های اپوکسی دو جزئی تشکیل شده‌اند و با ترکیب دقیق دو ماده (رزین و سخت‌کننده) ایجاد می‌شوند. این نوع چسب‌ها بسیار قوی و مقاوم در برابر فشار، حرارت، و شرایط محیطی مختلف هستند. آنها برای چسباندن سنگ‌های سنگین و بزرگ معمولاً مناسب هستند. چسب‌ های مرکب شامل ترکیب مواد مختلف مثل سیمان و رزین‌ها می‌شوند. این نوع چسب‌ها برای چسباندن سنگ‌های مختلف از جمله سنگ اسلب به کف و دیوارها مناسب هستند.