اجرای عایق سطوح مخازن با چسب ارتجاعی pus1500

نظر

اجرای عایق سطوح مخازن با چسب ارتجاعی pus1500 : تابش مستقیم نور خورشید یا برخورد هوای بسیار گرم به مخزن باعث می‌شود دمای بدنه افزایش پیدا کند و در نتیجه این افزایش دما به مایع درون مخزن انتقال پیدا کند. همچنین در روزهای سرد بدنه پلاستیکی مخزن سرما را جذب کرده و به مایع درون مخزن منتقل می‌کند. در نتیجه اگر مایع درونی آب شود دائما دچار معضلات تبخیر یا یخ‌زدگی خواهد شد. اگر مایع درون مخزن مواد شیمیایی باشد ممکن است بر اثر حرارت یا برودت واکنش نشان دهد و خاصیت خودش را از دست بدهد. پس عایق کاری مخازن پلی اتیلن جهت حفاظت از مایع درونی در مقابل تغییر ماهیت امری اجتناب‌ناپذیر است.

اجرای عایق سطوح مخازن با چسب ارتجاعی pus1500

اگر تانکر ذخیره آب شما مدام در معرض نور خورشید است و بیشتر از عایق رطوبتی انواع حرارتی مدنظر شماست، عایق‌های پلی یورتان گزینه مناسبی خواهند بود. مهم‌ترین ویژگی این عایق، مقاومت بالای آن در برابر اشعه‌های UV خورشید است. همچنین مخازنی که با پلی یورتان عایق بندی می‌شوند، در برابر خراش و سایش و مواد شیمیایی نیز مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل به ویژه در مصارف صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرند. پلی یورتان به اندازه مخازنی که فوم پلی اتیلن رولی در تولید آن‌ها استفاده شده است، جلوی انتقال حرارت را می‌گیرد. قبل از هر چیزی باید ماده عایق موردنظر خود را خریداری کنید. اگر مخازن زیادی را باید عایق بندی کنید، خرید عمده مواد عایق را توصیه می‌کنیم؛ چرا که به طور کلی خرید رابیتس عمده و دیگر مصالح مربوط به سازه‌ها، هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. نوع ماده عایق باید با توجه شرایط محیطی متعددی شامل تغییرات آب و هوایی در طول سال، مواد شیمیایی مجاور مخزن و میزان بارش برف و باران انتخاب شود. همچنین نوع آب ذخیره شده در مخزن، آب آشامیدنی یا آب آبیاری و امور ساختمانی در تعیین نوع ماده عایق موثر است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری منبع آب فلزی عایق کاری منبع آب فلزی, پوشش عایق کاری مخازن

پس از انتخاب نوع عایق، زیرسازی انجام می‌شود. مراحل زیرسازی نیز به نوع ماده بستگی دارد. برای مثال در صورتی که از اپوکسی بیس فنول برای عایق کاری مخزن ذخیره آب استفاده شود، باید سطح مخزن کاملا خشک باشد. همچنین برای اجرای ایزوگام سطح خارجی باید عاری از گرد و خاک باشد. در نهایت بعد از زیرسازی، عایق کاری انجام شده و مدت زمان مشخصی صبر می‌کنند تا ماده عایق خوب سفت شود. در غیر این صورت و در صورت استفاده از مخزن بلافاصله پس از عایق کاری، اثر عایق از بین می‌رود یا در مواردی عایق با مایع درون مخزن واکنش داده و ویژگی‌های آن را تغییر می‌ دهد.