سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع مواد نانو برای آببندی استخر

نظر

فروش انواع مواد نانو برای آببندی استخر: مواد نانو برای آب بندی استخر: همانطور که می دانید نانو یکی از فناوری های جدید است که لباس های دارای این خاصیت با ضد آب بودنشان معروف شده بودند. پس این ویژگی می تواند در آب بندی استخر بسیار کاربردی باشد. در فناوری نانو از مواد در مقیاس و بافت بسیار کوچک استفاده می شود که آب امکان عبور از آن را نخواهد داشت و این نوع مواد همچنین از مقاومت بالایی به خاطر فرمول پیچیده اشان برخوردار هستند که شما را از دغدغه ها در رابطه با نشتی استخر دور خواهند کرد.

عایق کاری استخر

فروش انواع مواد نانو برای آببندی استخر

 چسب ماستیک بر پابه رنگ ها و رزین های اکریلیک ساخته شده و دارای خاصیت نانو است و می توان آن را در هر نوع ملات و دوغابی برای ضد آب کردن قسمت های مختلف استفاده کرد و پس از اجرا به خوبی با سازه شما مخلوط شده و کاملا بی رنگ می شود.
 
آب بندی استخر با چسب: این نوع چسب یکی از معروف ترین مدل چسب بتن برای ساختن ملات آب بندی استخر است و به خوبی با سطوح سیمانی و بتنی پیوند برقرار می کند. همچنین از چسب ماستیک می توان برای عایق کاری مجدد استخرهایی که نشتی دارند استفاده کرد و به خوبی به سطوح بتنی قدیمی می چسبد. این ماده به صورت مایع و به رنگ سفید بوده و معمولا در ملات های آب بند کاشی کاری و نماسازی استخر برای آب بندی استفاده می شود و مقاومت بسیار خوبی در برابر آب خواهد داشت.

فروش انواع مواد نانو برای آببندی استخر

آب بندی استخر با ایزوگام امکان پذیر است؟ ایزوگام همانطور که معروف است بیشتر برای پشت بام ها و کف سرویس های بهداشتی و حمام استفاده می شود و برای نگهداری آب در محفظه ای به صورت طولانی مدت طراحی نشده است. اگر آب بندی استخر را با ایزوگام انجام دهید این مواد به خوبی با بدنه استخر شما پیوند برقرار نمی کند و به مرور زمان در فشارهای بالا از جای خود بلند می شود و تمامی قسمت های ظاهری استخر شما را خراب می نماید. با وجود این همه مواد عایق کاری جدید با فناوری های روز دنیا استفاده از ایزوگام برای عایق کاری استخر اصلا مناسب نیست. آب بندی و عایق کاری یک استخر بتنی ممکن است به لحاظ فنی مشکل نباشد ولی می تواند یکی از چالش برانگیزترین موانع سر راه باشد. شما برای آب بندی یک استخر بتنی باید در هنگام ساخت به فکر استفاده از مواد آب بندی باشید، پوشش های ضد آب و محصولات مانع ورود آب تمایل به پیوند بهتر با زیرلایه های بتنی دارند. چرا که در ترکیبات شیمیایی مشابه هستند و توسط عوامل پلیمری اتصال بهتری را برقرار می کنند. در هنگام ساخت استخر جدید نیازی به خشک شدن کامل بتن ها برای استفاده از مواد آب بندی استخر نیست و آن ها قابلیت تنفسی دارند و چند روز پس از بتن ریزی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و سرعت کار شما را افزایش دهند.

عایق کاری استخر

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی:09121754110
بیشتر استخرهای کشاورزی در حال حاضر به صورت بلوکی ساخته می شوند، به این صورت که برای احداث استخر یک گودی به ارتفاع تقریبا 3 متر معمولا (بسته به نیاز می تواند بیشتر باشد) توسط بیل مکانیکی در طول و عرض مشخص حفر می گردد. اطراف این گود را با استفاده از بلوک های سیمانی سنگین دیوارچینی می کنند و سپس با بتن ریزی کف استخر و سیمان کاری دیواره ها آن را کمی در برابر فشارها مقاوم می سازند.حالا نوبت به استفاده از ملات نرم در استخرهای کشاورزی است که با استفاده از چسب های عایق آن را می سازند و بر روی کف و دیواره ها استفاده می کنند و بعد از همه این مراحل از رزین ها و رنگ های پلیمری ضد آب مناسب می توان برای مقاومت بیشتر استخر کشاورزی و زیبایی هر چه بیشتر بهره گرفت.استخر از جمله مکان‌هایی است که هزینه‌های ساخت و نگهداری از آن بسیار بالا است. به عقیده بسیاری از مهندسان، مهم‌ترین مرحله ساخت استخر به هر منظور یا در هر اندازه‌ای که باشد، عایق‌کاری آن است. عایق کاری استخر به لحاظ حرفه‌ای علاوه بر جلوگیری از نشت آب، عایق‌کاری حرارتی را نیز در بر می‌گیرد زیرا که حفظ گردش آب در استخر و گرم نگه‌داشتن آن از چالش‌های مرتبط با استخر است. با انجام یک عایق‌کاری مناسب و اصولی می‌توان بسیاری از هزینه‌های مربوط به نگهداری از استخر و استفاده از آن را کاهش داد.