سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای اجرای ایزوگام در استخرهای باغ و تفریحی

نظر

مزایای اجرای ایزوگام در استخرهای باغ و تفریحی : استخرها نیاز به عایق‌کاری دارند. فرقی نمی‌کند استخر برای چه مصرفی ساخته شده باشد. اگر بخواهیم در مصرف آب و نگهداری استخر به خوبی عمل کنیم، باید استخر خود را نسبت به رطوبت عایق کنیم البته قیمت عایق ایزوگام استخری ، در بازار متفاوت است.  تفاوت در هزینه عایق استخر، از عوامل مختلفی ناشی می‌شود. عوامل مختلفی که هر کدام در انتخاب ما موثر خواهند بود. قبل از انتخاب عایق استخر باید از این عوامل آگاهی داشته باشیم. آنگاه می‌توانیم مقایسه عایق‌ها را با استفاده از مبنای دیگری انجام دهیم. هر چه در این مقایسه حرفه‌ای‌تر عمل کنیم، خرید ایزوگام استخر راحت‌تر خواهد بود.

مزایای اجرای ایزوگام در استخرهای باغ و تفریحی

با توجه به اینکه امروزه ساخت استخرها برای استفاده‌ های مختلف افزایش پیدا کرده و از طرفی خشکسالی های اخیر موجب کمبود منابع آبی در بسیاری از کشورها چون ایران شده است؛ طبیعتاً عایق کردن استخر ها و مخازن آبی اهمیت ویژه‌ای دارد. در اینجا لازم است بدانید استفاده از این نوع پوشش جهت عایق کاری استخر بهترین گزینه خواهد بود. ضمن اینکه ایزوگام های تولید شده در حال حاضر با فناوری‌ های روز دنیا طراحی شده‌اند از این رو کیفیت بسیار بالایی دارند. این پوشش ها که به صورت ایزوگام طرح دار هستند هم موجب عایق کردن سقف و ذخیره آب می‌شوند و هم به زیباسازی این مکان‌ها کمک می‌کنند. این نوع از پوشش های استخری در کف و دیواره های استخر استفاده می‌شود و دارای مدل های متنوعی می‌باشد.هنگامی که شما قصد داشته باشید از عایق های رطوبتی ایزوگام برای استخر مورد نظرتان استفاده کنید، طبیعتاً بهتر است مزایای آن را مورد بررسی قرار دهید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از ایزوگام طرح دار استخری، هزینه کم نصب این عایق ها می‌باشد. به طوری که شما می‌توانید از تجربه یک تیم حرفه‌ای کمک گرفته تا در سریع‌ترین زمان ممکن ایزوگام ها را اجرا کنند. همچنین طرح دار بودن ایزوگام ها در زیباسازی فضا بسیار کمک می‌کند. علاوه بر این باید بدانید طرح‌ های ایزوگام استخری بسیار تنوع داشته با این حال مشتریان می‌توانند کاملاً بسته به سلیقه شخصی خود نوعی از آن را سفارش دهند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع ایزوگام برای عایق‌سازی استخر انواع ایزوگام برای عایق‌سازی استخر, مزایای ایزوگام استخری

آب بندی استخر با ایزوگام، به منظور جلوگیری نفوذ آب به دیواره‌ها و کف استخر انجام می‌شود. البته این روش، دارای معایبی نیز هست. از آنجایی که ایزوگام مقاومت کمی در برابر جریان‌های متناوب سرما و گرما دارد، ممکن است با گذشت زمان دچار ترک شود. در این حالت اورلپ‌های روی هم قرار گرفته شده از هم جدا شده و آب استخر با فشار هیدرو استاتیکی بالا وارد لایه پشتی ایزوگام می‌شود .