سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق های نوار چسب لاستیکی ضد آب در سراسر کشور

نظر

بهترین عایق های نوار چسب لاستیکی ضد آب در سراسر کشور : نوار چسب لاستیکی ضد آب فوق العاده قوی، با نوار لاستیکی و ضد آب است که همه چیز را می چسباند و تعمیر می کند. نوار چسب لاستیکی ضد آب با بهره گیری از فرمولی خاص،  انعطاف پذیری و قدرت ارتجاعی بالا می تواند با هر شکل و جسمی سازگار باشد. نوار چسب لاستیکی ضد آب را می توان در محیط های گرم یا سرد، مرطوب یا خشک، حتی در زیر آب مورد استفاده قرار داد. نوار چسب لاستیکی ضد آب  اجسام را در مقابل نفوذ آب، هوا و رطوبت بلافاصله عایق بندی کرده و سطحی فوق العاده قوی، انعطاف پذیر و ضد آب ایجاد می کند.

بهترین عایق های نوار چسب لاستیکی ضد آب در سراسر کشور

نوار چسب لاستیکی ضد آب برای پوشاندن سریع ترک های بزرگ، شکاف و سوراخ مناسب می باشد. نوار چسب لاستیکی ضد آب مقاوم در برابر اشعه  UV ، سازگار با محیط زیست و بدون VOC بوده و قابلیت استفاده در بازه گسترده ای از درجه حرارت را دارد ، بنابراین می توان از آن در شرایط شدید آب و هوایی استفاده کرد. نوار چسب لاستیکی ضد آب مناسب برای پوشاندن سوراخ ها، شکاف ها و ترک های بزرگ. نوار چسب لاستیکی ضد آب مناسب برای چسباندن تقریبا همه اشیاء. نوار چسب لاستیکی ضد آب بیکث مناسب برای عایق بندی در برابر آب، هوا و رطوبت. نوار چسب لاستیکی ضد آب  مناسب برای تعمیر تقریبا هر چیزی. قدرت چسبندی نوار چسب لاستیکی با افزایش فشار و زمان افزایش می یابد. نوار چسب لاستیکی ضد آ ممکن است در برابر برخی سطوح شیشه ای، فلزی، سیلیکونی، سطوح چرب، روغنی، کثیف و متخلخل، برخی از پارچه هایی مانند کرباس، نایلون، پلی استر، پنبه مصنوعی و برخی مواد دیگر برای رسیدن به حداکثر قدرت خود به 24 ساعت زمان نیاز داشته باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نواری آب بندی عایق نواری آب بندی, انواع عایق کاری در کرج

کاربردها :

• عایق محافظ برای کابل های برق.
• صنایع خودرو ، هوانوردی ، بخش علوم فضایی ، هیدرولیک و حوزه ترموتکنیک و نظایر آن.
• روکش های قابل استفاده در آماده سازی سطح (پاشش رنگ پودری ، آبکاری ، و نظایر آن ).
• این محصول با توجه به تنوع کاربرد خود مناسب بسیاری از حوزه ها ، از جمله سیستم های شیمیایی و صنعت گالوانیزه است .
• در عین حال با مصالح مصنوعی خصوصا لوله های پلی اتیلنی سازگار است .

نوار چسب لاستیکی را به آرامی روی سطح تمیز فشار دهید. برای خارج کردن حباب های هوا بعد از چسباندن حبابها را با انگشت به اطراف برانید. نوار چسب لاستیکی بیکث را بعد از چسباندن  نمی تواند به راحتی جدا کرد. قدر چسبندگی نوار چسب لاستیکی  در طول زمان افزایش می یابد.نوار چسب لاستیکی یک نوار فوق العاده قوی برای آب بندی و ایجاد سطوح ضد آب می باشد.