سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری سطوح با عایق بی رنگ نانو

نظر

عایق کاری سطوح با عایق بی رنگ نانو  : عایق بی رنگ ، نامرئی یا شفاف بر اساس پلیمرهای پایه حلالی ساخته شده و به صورت تک جزئی ارائه می شود عایق شفاف محصول به عنوان عایقی بی رنگ برای ضد آب سازی و رفع نم و نشت سطوحی مثل سنگ و موزاییک ، کاشی ،سرامیک ،سقف پلی کربنات،شیشه ، چوب ،آجر و …که نیاز هست برای جلوگیری از نفوذ رطوبت ضد آب بشوند با محصول عایق بی رنگ صد درصد ضد آب می گردد با حفظ ظاهر و زیبایی سطح مصالح که روی آن عایق شده است.

عایق کاری سطوح با عایق بی رنگ نانو

یکی از مشکلاتی که در عایقکاری و آب بندی سطوح سرامیکی و سیمانی و حتی سنگی وجود دارد، نگرانی از تخریب سطوح مورد نظر و سپس بازسازی آن است.عایق بی رنگ نانو استاپ این مشکل را حل کرده. عایق بدون رنگ یا به اصطلاح کریستالی نانو ، در دو نوع غلیظ و رقیق تولید شده که هرکدام کارایی خاص خود را دارد. مواد رقیق ، شیری رنگ بوده و پس از اجرا و خشک شدن به حالت لاستیک بی رنگ  و کریستالی و نازک درآمده و روی سطح را پوشش می دهد. مواد غلیظ نیز همانطور که از اسمش پیداست از غلظت بالایی برخوردار است و در مواردی که نیاز به بندکشی است از این مواد استفاده میشود.برای مثال برای آب بندی استخر های کاشی شده و یا پشت بام ها و سطوح سرامیک شده و یا حتی برای ایزولاسیون نمودن حمام و سرویس بهداشتی ، ابتدا پس از شست و شوی سطح و عاری کردن آن از هرگونه گرد و غبار و حصول اطمینان از خشک بودن سطح ،  باید مواد غلیظ کریستالی را بر روی بند ها کشیده و پس از خشک شدن مجدد ، مواد رقیق را با آب مخلوط کرده و دو مرتبه با فاصله زمانی حدودا 12 ساعت ، روی سطح پخش کرد. برای عایق کاری استخر های سیمانی ، محلول غلیظ نانو استاپ کاملا رقیق شده و به عنوان زیر کار عایق رنگی مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش های پلیمری پوشش های پلیمری, عایق های رطوبتی پلیمر نانو

پوشش های نانو فناوری های جدیدی هستند که کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارند. انواع مختلف این پوشش ها در ساختمان سازی برای عایق بندی حرارتی و رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرند. پوشش های نانویی که بعنوان عایق رطوبتی بی رنگ استفاده می شوند ، مزایا و معایب خود را دارند. اگر تاریخچه ی ساختمان سازی را مرور کنیم می بینیم که در ابتدا از کاهگل برای عایق بندی منازل قدیمی استفاده می کردند. رفته رفته قیرگونی و سپس ایزوگام ها رایج شدند. در سال های گذشته نسل جدیدی از عایق های رطوبتی بی رنگ روی کار آمده است. که از جمله ی آن ها عایق رطوبتی MCI و عایق رطوبتی الیاف دار هستند.