سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای چسب ماستیک درزبندی درزها و ترک ها

نظر

اجرای چسب ماستیک درزبندی درزها و ترک ها : ماستیک (Mastic) یک نوع ماده با الاستیسیته یا الاستیک بالا و یکی از محصولات آب‌بندی است که در بسیاری از محیط‌های تجاری و صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای نصب کاشی‌ها، آب‌بندی پنجره‌ها و دیوارها و سقف‌ها در ساخت‌وساز ساختمان‌ها مناسب باشد. ماستیک. این ماده به‌صورت مصنوعی نیز تولید می‌شود و بسته به کاربرد آن معمولاً به شکل مایع نازک، چسب ضخیم، یا خمیر موجود است. ماستیک می‌تواند چند ماده را به‌صورت دائم به هم متصل کند، اگرچه در بیشتر موارد روی سطوح سخت و غیر منفذ دار بهترین کاربرد را دارد، زیرا با گذشت زمان به این شیارها و منفذها ممکن نفوذ کند و باعث تغییر رنگ شود.

اجرای چسب ماستیک درزبندی درزها و ترک ها

یک چسب و یکی از محصولات آب‌بندی است که همراه با ملات نازک برای استفاده از کاشی به سطح دیوار یا کف قبل از نصب استفاده می شود. انواع مختلفی از ماستیک‌ها وجود دارند که می‏‎توان به ماستیک‌ های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان ، ماستیک سیلیکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفاید و… اشاره کرد که هرکدام دارای ویژگی متفاوت از یک‌دیگر هستند. ماستیک را می ‎توان فقط در مناطق خشک یا مرطوب استفاده کرد. در مناطقی که در آب‌ غوطه‌ور می شوند مانند استخرها نمی‎توان از آن استفاده کرد. روکش چوبی دیوار و دیوارها، کاشی های پشت کابینت آشپزخانه، نواحی خوبی برای استفاده از ماستیک هستند. ماستیک ها درپایه ‎های مختلف شیمیایی پلی یورتان، پلی سولفاید، قیری، و سیلیکونی عرضه می‎گردند. انتخاب یکی از انواع این محصول بر مبنای کاربرد استفاده از این ماده صورت می ‎پذیرد. از جمله سایر کاربردهای چسب ماستیک میتوان به درزبندی نمای کامپوزیت ، ترمیم ترکهای آسفالت، درزبندی قطعات پیش ساخته و لوله‎ها، ، آببند نمودن سد و نیروگاه‎ها – منهول‎ها – مخازن آب آشامیدنی – کانال‎های آب و فاضلاب – کانالهای آبیاری – دور پنجره‎ها و … اشاره کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب عایق رطوبتی چسب عایق رطوبتی, عایق بندی با چسب

ماستیک ها غیر سمی می باشند و به همین جهت می توان در مصارفی که با آب آشامیدنی برخورد دارند، به راحتی استفاده شوند. به علاوه در برابر نور خورشید و عامل های محیطی مقاوم هستند. این محصول منقبض نمی شود و انبساط محدودی دارد. همچنین در مقابل دمای هوای بسیار گرم، سرمای زیاد و یخ بندان مقاوم بوده و قابلیت انعطاف پذیری خود را حفظ می کند. بسیار جالب است که بدانید این محصول قابلیت رنگ کردن دارد و می‌توان از انواع رنگ‌ها با حلال آب یا تینر برای رنگ‌آمیزی آن استفاده کرد.ماستیک ها با توجه به نوعشان کاربرد متفاوتی دارند.