سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری پشت بام موزاییکی با عایق بی رنگ

نظر

عایق کاری پشت بام موزاییکی با عایق بی رنگ : در این روش بدون تخریب سطح و با حفظ ظاهر و رنگ اصلی موزاییک ، سرامیک و سنگ  سطح پشت بام به صورت کاملا شفاف آب بند می شود .عایق کاری پشت بام مزاییکی و سنگی با محصول عایق بی رنگ نفوذگر انجام می شود و عایق رطوبتی بی رنگ به شکل مایع  است و با قلمو ،غلطک ،دستگاه پاشش و حتی جارو بر روی موزاییک قابل اجرا می با شد و بعد از اجرا ، کاملا  موزاییک و بند ها را ضدآب می کند و نمیگذارد رطوبت و آب از سطح موزاییک ها پایین برود این عایق طی چند لایه اجرا می شود .

عایق کاری پشت بام موزاییکی با عایق بی رنگ

برای اجرای عایق نانو پشت بام ابتدا باید سطح پشت بام را با مایع شست و شو، به خوبی تمیز کنید تا هر چه مواد چربی، گرد و غبار یا قطعات مختلف بر روی پشت بام ریخته شده به خوبی پاک شود. درز های بین موزاییک ها را به خوبی آب بندی کنید و سپس روی سطح را با مواد نانو به خوبی بپوشانید. برای استفاده از نانو پوشش می‌توانید از قلمو، پیستون و غلطک استفاده نمایید. لایه اول با پودر بند کشی ضد آب سازی بام (که یک پودر مقاوم و آب بند ساخته شده از مواد معدنی که استحکامی 6 برابر بیشتر از سیمان دارد) . لایه دوم عایق بی رنگ نفوذگر ضد آب سازی افرا هست که با آب رقیق تر می شود و به داخل بافت سنگ و موزاییک و بند ها نفوذ می کند و بعد از خشک شدن فیلر های  این عایق آزاد می شود و سطح زیر کار رو منبسط و آب بند می کند. لایه سوم با عایق بی رنگ نفوذگر که( یک عایق روان و با ویسکوزیته و کشتسانی بالا ) به صورت خالص بر روی سطح اعمال می شود و یک لایه کاملا شفاف بر روی سطح پشت بام ایجاد می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری پشت بام موزاییکی عایق کاری پشت بام موزاییکی, پوشش بی رنگ نانو

برای رفع نم پشت بام موزاییکی با استفاده از مایع آب بندی پشت بام و چسب آب بندی پشت بام اول باید سطح پشت بام را تمیز با مواد شویند شستشو داده و بعد از خشک شدن کامل موزاییک ها مراحل عایق را به صورت زیر اجرا می کنید.

1)با استفاده از مایع آب بندی پشت بام و سیمان یک ماهیچه کشی بین زوایای دیوار به کف ایجاد کنید.

2)دوغاب موزاییک پشت بام را که با مایع آب بندی پشت بام و سیمان درست می کنید و درزهای موزاییک پشت بام را ترمیم می کنید.

3)با استفاده از چسب نانو برای پشت بام (چسب آب بندی پشت بام) روی بند ها را با قلمو شماره یک پوشش می دهید. این ماده شفاف است و موزاییک ها به صورت بی رنگ بهم متصل می کند و نمی گذارد بین درزهای موزاییک ترک ایجاد شود.

4)رزین آب بندی پشت بام را روی سطح اجرا می کنید. این عایق به صورت مایع هست و با طی لاستیکی و یا جارو و غلتک روی موزاییک ها را پوشش می دهید و بعد از خشک شدن یک لایه سخت و بی رنگ بر روی سطح ایجاد می کند.