سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه بهترین پوشش ضدخوردگی فلزات در کشور

نظر

عرضه بهترین پوشش ضدخوردگی فلزات در کشور : ضد خوردگی (anti-corrosion) به ترکیباتی گفته می شود که عموما برای محافظت از فلزات مورد استفاده قرار می گیرند. ضد خوردگی پوششی مقاوم در برابر عوامل مختلف ایجاد کرده و دوام فلزات را افزایش می دهد. مکانیسم مشترک همه ضد خوردگی ها جهت مهار خوردگی و پوسیدگی شامل تشکیل یک پوشش ، غالباً یک لایه منفعل است که از دسترسی ماده خورنده به فلز جلوگیری می کند. ماهیت ترکیبات مهارکننده خوردگی به ماده ای که باید محافظت شود و به عامل خورنده که باید خنثی شود بستگی دارد. عوامل خورنده موجود در محیط معمولاً اکسیژن ، سولفید هیدروژن و دی اکسید کربن هستند.**>

عرضه بهترین پوشش ضدخوردگی فلزات در کشور

پوشش ضدخوردگی فلزات، ترکیباتی است که از انجام واکنش شیمیایی و الکتروشیمیایی میان دو بخش فلز خودداری می کند. پوشش ضد خوردگی با نام های دیگری مانند بازدارنده خوردگی، آنتی کروژن و مهارکننده خوردگی شناخته می شود. در واقع پوشش ضد خوردگی یک نوع از ترکیبات شیمیایی است که به عنوان لایه محافظ بر روی فلز عمل کرده و از زنگ زدگی و خوردگی فلزات جلوگیری می کند. پوشش های مهر کننده خوردگی باعث طولانی تر شدن طول عمر اجزای فلزی می شوند. این پوشش ها از نظر اقتصادی و استفاده از منابع و انرژی نیز به صرفه هستند زیرا مانع از آسیب دیدگی تجهیزات شده و نیاز به جایگزین کردن آنها را کاهش می دهند. با استفاده از این مواد با هزینه بسیار کمتر می توان برای مدت طولانی تری از فلزات و دیگر اجزاء حساس در برابر خوردگی محافظت کرد. با توجه به گستردگی دامنه مواد خورنده شامل انواع اسیدها، قلیاها، نمک‌ها و حلال‌ها به‌تنهایی یا توأمان و نیز وجود انواع پوشش‌های ضد خوردگی شامل سرامیک‌ها، آجرها، پوشش‌های رزینی و ورق‌های ترموپلاست و سایر روش‌های ترکیبی انتخاب سیستم ضد خوردگی مناسب فرآیندی تخصصی بوده و نیاز به تجربه و شناخت ماهیت مواد و پوشش‌ها دارد. انتخاب پوشش‌های مناسب وابسته به پارامترهای مختلفی از جمله نوع و غلظت مواد خورنده، ترکیب مواد خورنده باهم، دمای محیط، تنش‌های مکانیکی و حرارتی و وضعیت بستر می‌باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ضد خوردگی ها ضد خوردگی ها, مواد ضد خوردگی سطوح

پوشش محافظ تک‌جزئی گالوانیزه سرد، سبب ایجاد حفاظت کاتدیک بر روی سطوح می‌گردد. این پوشش به عنوان یک محصول منحصر بفرد برای جایگزینی با گالوانیزه گرم و یا به‌عنوان یک سیستم تک‌لایه برای حفاظت در برابر خوردگی اعمال می‌گردد . به‌ منظور بهبود عمل‌کرد مقاومت در برابر خوردگی و نیز افزایش طول عمر مفید پوشش محافظ، با استفاده از فناوری نانو یک نانوپوشش تک‌جزئی و تک‌لایه مقاوم در برابر خوردگی به‌عنوان جایگزینی برای سامانه‌های چند لایه متداول ساخته شده است.