سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه انواع ایزوگام عایق رطوبتی در سراسر کشور

نظر

عرضه انواع ایزوگام عایق رطوبتی در سراسر کشور : عایق های رطوبتی در صورت تازه بودن با بارندگی از بین رفته و در صورت یخ زدگی قابل استفاده نیستند و همچنین هزینه های اجرای آن ها بر روی سطوح ناهموار زیاد است. برای همین منظور عایق های رطوبتی ایزوگام برای سطوح مختلف توصیه شده اند. به منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت به ساختمان از دو روش زهکشی و استفاده از عایق رطوبتی استفاده می شود. هر یک از این عایق های رطوبتی در پروژه های مختلف کاربرد مخصوص به خود را دارند. زمانی که ایزوگام مورد نیاز خود را انتخاب کردید می توانید به صورت عمده و به قیمت درب کارخانه آن را خریداری نمایید.

عرضه انواع ایزوگام عایق رطوبتی در سراسر کشور

در تهیه ایزوگام علاوه بر مرغوب بودن نوع ایزوگام نصب آن نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. چگونگی نحوه نصب ایزوگام در طول عمر آن بسیار مؤثر می باشد. زیرا از آنجایی که ایزوگام در طول عمر خود در معرض مستقیم گرما و سرمای فراوان است جهت نصب آن حتماً باید از یک تیم متخصص و باتجربه کمک گرفت. برای مثال جهت نصب ایزوگام بر روی دیوار به حداقل دو نفر نصاب باتجربه و ماهر احتیاج است. بسته به ارتفاع دیوار داربست های بسیار محکمی را در محل نصب کرده، سپس تخته هایی برای ایستادن کارگران بر روی داربست ها قرار می دهند، بعد از آن رول های ایزوگام را بر روی پشت بام قرار داده طوری که حدود نیم متر از آن بر روی پشت بام قرار می گیرد و مابقی رول بر روی دیوار آویزان می ماند. نصاب ها به ترتیب بر روی تخته ها ایستاده و با استفاده از مشعل های مخصوص خود از بالا به پایین شروع به گرم کردن و چسباندن ایزوگام می کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام های طرح دار ایزوگام های طرح دار, عایق های رطوبتی ایزوگام

ایزوگام ها یا تک لایه (بدون روکش) و یا دولایه (روکش دار) هستند.

1 - ایزوگام تک لایه با ضخامت 3 میلی متر جهت استفاده های جزئی تر مثل کف آشپزخانه، دیواره و کف سرویس های بهداشتی و پی ساختمان و استخر کاربرد دارد.

2 - از ایزوگام دولایه با ضخامت 4 میلی متر جهت عایق کاری سطوحی که در معرض مستقیم گرما و سرمای فراوان از جمله تابش مستقیم نور خورشید و همچنین  نفوذ آب و رطوبت قرار دارند استفاده می شود.

* از نظر روکش های به کار برده شده در ایزوگام جهت زیبا سازی نماها و یا هر سطحی که زیباسازی آن مدنظر است از ایزوگام های طرح دار و یا با روکش سنگریزه ای استفاده می شود.