سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق رطوبتی نانو بجای پوشش سنتی

نظر

بهترین عایق رطوبتی نانو بجای پوشش سنتی : عایق رطوبتی نانو از مواد پلیمری ساخته شده است که تاثیر زیادی در کاهش اثر رطوبت بر ساختمان دارند. بسته به میزان مواد پلمیری که در ساختمان عایق استفاده شده است، تاثیر این نوع عایق می تواند متفاوت باشد. برای نصب این عایق از روش اسپری کردن استفاده می شود که به صورت لایه ای نازک سطح را می پوشاند و همین خاصیت باعث شده است که برای تمام انواع سطح ها قابل استفاده باشد. نصب عایق رطوبتی نانو به صورت شخصی توصیه نمی شود و بهتر است که برای انجام این کار از افراد متخصص استفاده شود.

بهترین عایق رطوبتی نانو بجای پوشش سنتی

عایق رطوبتی نانو برای مقابله با آسیب ها و ضررهای که رطوبت از خود برجای می گذارد طراحی شده است بنابراین در نقاطی که در ارتباط با آب و نم حاصل از آن هستند مانند سرویس های بهداشتی، پشت بام، استخرها، پایه های مربوط به ستون برق، پایه های پل، واترپروف نمودن نما، آبگریز کردن کف کارخانجات و فروشگاه ها، چاله های مربوط به خطوط انتقال نفت و گاز … استفاده می شود. قیر و گونی روشی سنتی است که از قدیم الایام برای آب بندی پشت بام و مکان های دیگر در داخل ساختمان برای ایمن ماندن از آسیب های رطوبت و نم از آن استفاده می شده است. یک محصول جامد که قبل از استفاده باید شرایط لازم را فراهم نمود. شرایطی از قبیل تمیز نمودن محیط، اندازه گیری مکان مورد نظر، روشن نمودن آتش و تبدیل قیر جامد به مایع که با توجه به نحوه و روش کار احتمال آتش سوزی و خطر سوختگی وجود دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی مشاهده می‌شود که در عایق سازی ساختمان‌ها نیز گزینه‌های مختلفی پیش رو قرار داشته و افراد می‌توانند از انواع مختلف این عایق‌ها استفاده کنند. یکی از پرکاربردترین آن‌ها عایق های نانو بوده که به بازار معرفی شده است. این عایق‌ها شامل عایق حرارتی، عایق صوتی، عایق رطوبتی، عایق ضد تشعشع و عایق ضد خوردگی می‌شود. لازم است بدانید این نوع عایق از مواد پلیمری با فناوری نانو تولید شده به طوری که در فناوری نانو مواد مختلفی با یکدیگر ترکیب شده و عایقی با طول عمر بالا به دست آمده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو عایق نانو, انواع پوشش نانو

پوشش‌ های نانو عایق رطوبتی را‌ می‌توان در تمامی انواع سطوح به کار گرفت. این مزیت در صنعت محصولات غذایی و بهداشتی بسیار کاربرد دارد. در این مکان‌ها درها، پنجره‌ها و تمامی سطوحی که بسیار مورد استفاده مستقیم کارکنان قرار‌ می‌گیرند را با این عایق‌های ضد آب پوشش‌ می‌دهند و امکان رشد انواع آلودگی‌ها و باکتری‌ها را از بین‌ می‌برند زیرا که رطوبت بستر بسیار مناسبی را برای رشد انواع آلودگی فراهم می کند و با توقف جذب رطوبت میتوان از رشد آلودگی نیز جلوگیری کرد.