ترمیم بندکشی کاشی و سرامیک های اجرا شده

نظر

ترمیم بندکشی کاشی و سرامیک های اجرا شده  : پودر بندکشی معمولا جهت بندکشی کاشی و سرامیک به طور سنتی از سیمان سفید مخلوط با رنگهای پودری استفاده می شود که به هیچ وجه از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و پس از مدتی ترک خورده و کثیف می شود و شکل و ظاهر نازیبایی به خود می گیرد در حالی که عمده زیبایی کاشی کاری به بندکشی آن است.

ترمیم بندکشی کاشی و سرامیک های اجرا شده

پودر بندکشی به عنوان یک و ملات یا بتن خشک آماده تعریف می‌شود که تنها با افزودن آب به آن آماده می‌شود و می‌توان از آن برای بستن درز بین کاشی و سرامیک و یا سایر مصالح ساختمانی مانند آجر و سنگ مورد استفاده قرار داد. در حال حاضر انواع مختلفی از این پودرها در بازار موجود است که کاربرد و مشخصات آنها منحصر به فرد بوده و استفاده از آنها به نیازی که درمورد آن ساز وجود دارد بستگی دارد. با وجود این تعریف، می‌توانیم ادعا کنیم که پودر بندکشی از لحاظ استحکام و طول عمر برای یک سازه بسیار مفید است و از تأثیر رطوبت بر لایه‌های زیرین جلوگیری می‌کند. اگرچه نمونه‌هایی از استفاده از بند کشی در مورد فضاهای خارجی ساختمان وجود دارند، اما استفاده از آنها برای بندکشی کاشی و سرامیک در حمام و سرویس بهداشتی و همچنین آشپزخانه بسیار رایج‌تر است و حتی برای زیبائی آن نیز به کار گرفته می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ترمیم بندکشی سرامیک ترمیم بندکشی سرامیک, اجرای عایق بندکشی

معمولا بعد از پایان مراحل نصب سرامیک و بندکشی سرامیک، حتما پیش می‌آید که شکاف های ما بین بعضی از کاشی ها و سرامیک ها هنوز وجود داشته باشد که پر نشده اند. این شکاف ها به‌راحتی موجب نفوذ آب به سطح های پایین تر خواهند شد و بهتر است هر چه سریعتر به‌فکر ترمیم بندکشی سرامیک ها باشید. قبل از شروع دقت کنید که سطح زیر کار بسیار اهمیت دارد و باید به‌خوبی آن را تمیز کنید. هیچ گونه گرد و خاک و یا کثیفی نباید روی سطح سرامیک ها باشد؛ زیرا همانطور که می‌دانید چسب بندکشی سرامیک بسیار محکم می‌باشد و اگر روی سطح بریزد به آسانی پاک نخواهد شد. پودر و چسب بندکشی نانو این نوع پودر از نانو پلیمرها ساخته شده است که به همراه سیمان پرتلند در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. اندازه کوچک دانه‌های این پودرها کمک می‌کند که از آنها در کاشی و سرامیک استفاده شود.