سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجری عایق بندی انواع لوله و مخازن ساختمانی

نظر

مجری عایق بندی انواع لوله و مخازن ساختمانی : عایق منبع های ساختمان ها ، تأسیسات ، کارخانه ها و … سبب حفظ تعادل دمایی می شود . منبع انبساط مخزن کوچکی است که وظیفه ی آن حفاظت از سیستم های گرمایش آب می باشد . هنگام استفاده از سیستم های گرم کننده ، حرارت آب داخل سیستم ها بالا می رود . در نتیجه ی این امر ، آب ، منبسط شده و حجم آن زیاد می شود . منبع انبساط حجم اضافی آب را در خود جای می دهد . این منبع ها  از بالا رفتن فشار جلوگیری می کنند . مهمترین نکته در ارتباط با منبع انبساط ، نوع و نحوه عایق کاری آن می باشد . اگر عایق مناسبی برای منبع به کار نرود ، حدود 20 تا 25 درصد انرژی به هدر می رود . استفاده از عایق منبع باعث کاهش مصرف سوخت و کاهش هزینه و  همچنین افزایش گرمایش می شود .

مجری عایق بندی انواع لوله و مخازن ساختمانی

در اکثر موارد برای عایق منبع ،  از عایق های معدنی ( پشم سنگ ) یا پشم شیشه استفاده می گردد . در انجام این عایق بندی ، نحوه عایق کاری آن بسیار مهم می باشد . عموما عایق منبع هایی که در فضای باز هستند ، عمر کوتاه تری نسبت به منبع هایی که در فضای بسته هستند ، دارند .این منبع ها به علت قرار گیری در معرض تغییرات جوی زودتر دچار پوسیدگی می شوند. در صورتی که عایق کاری به درستی انجام نگیرد ، منجر به پوسیدگی سریع منبع می گردد . منظور از عایق کاری ، عایق نمودن لوله ها ، کانال ها و مخازن با عایق حرارتی ( هدایتی و تشعشعی ) است بصورتی که عایق انتخابی مطابق با دما و محیط عایقکاری باشد. برخی از لوله ها و دستگاه ها در فضای باز هستند و صرفا عایق کاری حرارتی جوابگوی کار نبوده و باید از عایق های چند منظوره حرارتی و تشعشعی و رطوبتی استفاده کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری مخازن صنعتی عایق کاری مخازن صنعتی, انواع پوشش مخازن

شرکت گوهر ابنیه پایتخت اجرا کننده عایق بندی خطوط پاپیپینگ،اجرا کننده عایق های حرارتی و برودتی تاسیسات،اجرا کننده عایق های فومی و پشم شیشه روی کانال های هواساز و هوارسان، اجرا کننده عایق بندی موتورخانه های بزرگ و کوچک،اجرا کننده عایق بندی لوله های آتش نشانی،ورق کاری لوله ها و موتورخانه، عایق بندی منابع ابگرم وعایقکاری منبع انبساط،اجرا کننده عایق بندی منابع و مخازن بزرگ و هوایی در همه ابعاد و اشکال، عایق بندی با روکش مل و ماستیک،اجرا کننده عایق بندی لوله های چیلر،عایق بندی با روکش ورق آلومینیوم واستیل،اجرا کننده عایق کاری چیلر،اجرا کننده عایقکاری حرارتی وبرودتی کانال های هواساز، عایق بندی لوله های بخار و مخزن دی اریتور وعایق کاری تمام سیستم های برودتی یا حرارتی که شامل عایق بندی می گردد.