سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه استفاده از پوشش حرارتی نانو در سازه ها

نظر

نحوه استفاده از پوشش حرارتی نانو در سازه ها : عایق های حرارتی، امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته اند که در ساختمان های خود استفاده نمایند و در مقابل حرارت عایق شوند. خرید عایق حرارتی دیوار نانو درجه یک، باید از مراکزی انجام گیرد که اجناس و عایق های با کیفیت تولید می نمایند. خرید نانو پوشش حرارتی، از مراکز خرید مخصوص انجام می گیرد و استفاده از نانو نیز روز به روز در حال افزایش می باشد. خرید عایق حرارتی دیوار نانو، با صرفه می باشد. می توانیم با صرف هزینه کالای مرغوب و با کیفیت را خریداری نماییم.**>

نحوه استفاده از پوشش حرارتی نانو در سازه ها

پوشش حرارتی نانو از جمله محصولات حساس و خاص می باشند. که در زمان نصب نیاز به طراحی دقیق دارد و نیاز است. که به خوبی از آن ها مراقبت به عمل آید، و همچنین برای استفاده از آن نیاز است که دستور العمل های مورد نیاز برای اجرای آن را دریافت نمایید.

اما به طور کلی برای اجرایی کردن این محصول در تمام سطوح نیاز است. که موارد زیر رعایت شوند:

  • در ابتدا باید سطح مورد نظر عاری از هر گونه نا پاکی و گرد و غبار و چربی باشد و باید به خوبی تمیز شود.
  • پس از پاک کردن سطح مورد نظر، سطح باید به خوبی خشک شود تا چسبندگی بهتر و بیشتری داشته باشد. و در نهایت نتیجه مطلوبی را ارائه دهد.
  • میزان ضخامت هر پوشش با عایق شدن رابطه مستقیم دارد. بنابراین پس از خشک شدن هر لایه باید میزان کاهش دما را بررسی نمود و اگر نیاز بود می توان لایه های بعدی را اجرا نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق دیوار ساختمان, پوشش دیوار در کرج

پوشش نانو به طور کلی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. پوشش حرارتی نانو و پوشش رطوبتی نانو که به اصطلاح عایق نانو گفته می شوند معروف هستند. تخریب سازه ها و سایر اجزای ساختمان ها که شامل: متورم شدن گچ های ساختمان، زنگ زدگی فلزات، و بروز قارچ و باکتری ها در ساختمان ها می شوند. باعث ایجاد هزینه های  زیادی خواهد شد. بکارگیری پوشش رطوبتی نانو باعث می شود. با نفوذ در مصالح ساختمانی منافذ موجود در این اجزا را به خوبی پوشش دهد. و از هدر رفت آب و انرژی ها جلوگیری کند. پوشش های رطوبتی نانو که اغلب با عنوان پوشش های رطوبتی در بازار شناخته می شوند. کاملا بی رنگ هستند و با چشم دیده نمی شوند. و بدون تغییر در اجزا و مصالح ساختمانی، آن ها را در برابر اشعه خورشید، نشتی و رطوبت آب، انتقال صدا و ایجاد آلودگی های صوتی و… جلوگیری می کنند. از جمله کاربرد های این پوشش ها می توان در بندکشی کاشی و سرامیک ها به آن اشاره کرد، و از استفاده انواع عایق ها مثل: ایزوگام و قیر به جهت عدم نفوذ آب؛ صرف نظر کرد.