سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت اجرای عایق کاری برودتی سطوح در کرج

نظر

برای انتخاب یک عایق مناسب باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. برای مثال باید در برابر آتش‌سوزی، حرارت، فشار و چروک شدن مقاومت کند. ضخامت مناسب داشته باشد و با انقباض و انبساط مشکلی نداشته باشد. باگذشت زمان دچار قارچ یا میکروب نشود. در برابر تابش نور خورشید و اشعه‌های مضر آن مقاومت داشته باشد. اگر با مواد شیمیایی در ارتباط است، بتواند به‌خوبی در مقابل آن مقاومت کند.
 

قیمت اجرای عایق کاری برودتی سطوح در کرج

 
عایق که از اسمش هم مشخصه یعنی چیزی که مانع اتلاف انرژی ، گرما و سرما و هر چیز دیگری که برای ما مهمه شود. در تأسیسات صنعتی، برای کاهش تلفات حرارتی و برودتی بین سطوح مختلف ساختمان و سازه، لوله‌ها و کانال‌ها،مخازن و….از موادی به نام عایق استفاده می شود،عایق ها همچنین از نفوذ رطوبت و انتقال صدا جلوگیری کرده و محیط مورد پسند مارا به ارمغان می آورند. از انواع مختلف عایق ها در انواع مختلف تاسیسات، ساختمان ها،صنایع،کشاورزی و غیره استفاده می شود.مثلا می توانیم از عایق های حرارتی در مکان های مختلف ساختمان استفاده کنیم مانند دیگ های بخار یا لوله های آب گرم و آب سرد. این راهم در نظر داشته باشیم که عایق بندی به تنهایی نمی تواند مانع اتلاف انرژی شود اما نقش به سزایی در کنترل آن ها دارند. اما بهتراست بدانید که استفاده از عایق های حرارتی، عامل مهمی در کنترل و مصرف انرژی می باشند. عایق های مختلفی وجود دارند که هرکدام در بسته به ویژگی و خواصی که دارند، در مکان های مختلفی کاربرد دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
بهترین عایق سرما بهترین عایق سرما, انواع پوشش عایق برودتی

صرف نظر از اینکه عایق های حرارتی جلوی پرت انرژی گرمایی و سرمایشی خانه را می گیرد اما به نظر می رسد هزینه هایی را برای افراد به دنبال داشته باشد. استفاده از عایق مناسب در کف و سقف خانه و دیوار ها و حتی لوله ها و سطوح داغ و خنک باعث می شود تا هزینه هایی را برای شما ایجاد کند. طبیعتا نوع عایق، میزان و حجم عایق بندی ، فضای مورد نیاز برای عایق بندی و میزان دستمزد استادان این موضوع هزینه های متفاوتی را برای شما به همراه خواهد داشت که البته جنس و نوع عایق حرارتی بیشتری اهمیت را در هزینه ها دارد. اما آنچه که مسلم است این است که با ایجاد عایق در خانه نه تنها آسایش خود و خانواده را بیشتر تضمین کرده اید بلکه استفاده از عایق میزان زیادی از مصرف انرژی را در خانه های شما کاهش می دهد. در دراز مدت خواهید دید که این عایق های حرارتی تا چند ده هزار تومان شاید در ماه میزان هزینه های شما را کاهش داده و این موضوع باعث می شود در کوتاه ترین زمان تمامی هزینه های شما برای این موضوع بازگردد.