سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید انواع عایق های صوتی توکار دیوارها

نظر

خرید انواع عایق های صوتی توکار دیوارها : از معروف‌ترین عایق‌‌های صوتی توکار می‌توان به پشم شیشه، پشم سنگ، فوم پلی‌اتیلن، پنل‌های آکوستیکی و عایق‌های صوتی نانو الیاف اشاره کرد. هر کدام از این مواد مزایا و معایب خاص خود را دارند و ویژگی‌ مشترک همه آن‌ها توکار بودن است. عایق‌های توکار تنها در زمان ساخت بنا قابل اجرا بوده و در حین استفاده از ساختمان امکان نصب ندارند. این عایق‌ها چندان کاربردی نیستند. گرچه برخی از این عایق‌ها مزایای مختلفی دارد اما معایب آن‌ها نیز کم نیست. عایق‌ های توکار معمولا پس از مدتی کارایی خود را برای جلوگیری از انتقال صوت از دست می‌دهند. از طرفی باید توسط سازنده تهیه و اجرا شوند.

خرید انواع عایق های صوتی توکار دیوارها

روش های مختلفی برای عایق کاری دیوار مشترک وجود دارد. بعضی از این روش ها قدیمی و بعضی دیگر جدیدترند. در ادامه از برخی روش های مرسوم برای عایق صوتی دیوار مشترک به اختصار نام برده ایم:

  • عایق پشم شیشه: این عایق قدیمی به صورت رولی و پنل تخته ای وجود دارد و ضخامت آن از 25 تا 50 میلی متر متغیر است. سهولت در استفاده و صرفه اقتصادی را می توان از مزایای عایق پشم شیشه دانست. اما ایجاد حساسیت های پوستی و تنفسی و مقاومت کم نسبت به رطوبت هم مهم ترین معایب این نوع عایق است.
  • عایق پشم سنگ: پشم سنگ هم جزء عایق های قدیمی بوده و از نظر ویژگی ها، مزایا و معایب شباهت زیادی به عایق پشم شیشه دارد.
  • فوم پلی اتیلن: این عایق با دستگاه خاصی بر روی سطح اسپری شده و نصب سریع و راحتی دارد. ضخامت بهینه این نوع عایق حدود 3 سانتی متر بوده و قابل کم یا زیاد شدن است. این نوع عایق بازیافت پذیر نبوده و همچنین جدا کردن آن به منظور تعویض یا تعمیر امکان پذیر نیست. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.عایق صوتی توکار عایق صوتی توکار, عایق های صوتی در کرج
  • پنل های آکوستیکی: یک نوع عایق صوتی بوده که تنها به صورت روکار مورد استفاده قرار می گیرد و تنوع طرح و رنگ نسبتا گسترده ای دارد. فوم های آکوستیک در ضخامت ها و چگالی های مختلف وجود دارند که با توجه به نیاز هر پروژه برای عایق کردن قابل استفاده اند. فوم های صاف، فوم های شانه تخم مرغی، فوم های منشوری و فوم های ترکیبی از جمله انواع پنل های آکوستیکی می باشند که برای عایق کردن دیوار مشترک استفاده می شوند.
  • عایق های صوتی نانو الیاف: یکی از جدیدترین روش های عایق صوتی دیوار مشترک استفاده از عایق های فوق پیشرفته نانو الیاف است. این عایق ها هیچ یک از معایب عایق های قدیمی را ندارند و بسیار کاربردی و ایمن می باشند. به نظر می رسد که عایق های صوتی نانو الیاف چه از نظر اقتصادی و چه از نظر کیفیت بهترین انتخاب برای عایق کاری دیوار مشترک باشند.