سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق های رطوبتی پشت بام در کرج

نظر

بهترین عایق های رطوبتی پشت بام در کرج : در این لرزش ها قسمت هایی از ساختمان که از مصالح با ضریب الاستیسیته کم استفاده شده معمولا ایجاد ترک های ریز و در جهت اعمال نیروها ایجاد شده است. در گذر زمان و با نفوذ آب و ایجاد یخ زدگی ترک های ایجاد شده بیشتر تخریب شده و این باعث شروع تخریب در نقاط مختلف ساختمان شده است. استفاده از مواد آب بندی که جایگزین مصالح سنتی مانند ایزوگام و قیر می شود با توجه به ورود سریع به بازار و کمبود اطلاعات فنی نیاز به بحث های کارشناسی دقیقی دارد که مستلزم این است که استفاده کننده از این مواد هم در جریان ساختار مواد قرار بگیرد و هم از نظر فنی اطلاعات دقیق تری نسبت به بحث های فنی و سازه ای داشته باشد.

بهترین عایق های رطوبتی پشت بام در کرج

متاسفانه با ورود مواد از کشور های خارجی و عدم اطلاعات کافی وارد کنندگان این محصولات نسبت به شرایط فنی و موقعیت جغرافیایی اکثر استفاده کنندگان دچار یک سردرگمی و همچنین عدم اعتماد به این محصولات شده اند. در استفاده از مواد نانو جهت آب بندی به جای ایزوگام و قیر همواره قیمت تمام شده مواد نیز مورد بحث استفاده کنندگان از این مواد بوده است. بهترین عایق پشت بام متریالی است که دارای دوام و ماندگاری، طول عمر بالا، سهولت در اتصال و نصب، نفوذ ناپذیری بالا، مقاوم در مواجه با تغییرات دمایی شدید و …. باشد. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی شاهد حضور فراورده های متنوعی در بازار هستیم که هر کدام از آنها توانایی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارند. روش های ضد آب نمودن و آب گریزی از مهمترین و پراستفاده ترین راهکارهای استفاده شده در صنعت ساخت و ساز می باشد که برای محافظت از سازه و ممانعت از نفوذ آب و رطوبت به مصالح ساختمانی ودر نتیجه تخریب و تحلیل از آن استفاده می شود. اینکه از چه روش عایق بندی و چه نوع ماده و محصولی برای عایق سازه استفاده نمائیم، از عوامل متعددی تاثیر می پذیرد که یکی از آنها توجه به شرایط محیطی و آب و هوایی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری پشت بام عایق کاری پشت بام, عایق های رطوبتی بام

عوامل متعددی از جمله باران سبب رخنه آب و رطوبت به درون سازه ها و بناها، جداره ها و سقف می شود و در صورتی که برای حل این مسئله راه حلی اتخاذ نشود و مدام تکرار گردد در مدت زمان کوتاهی سبب تخریب و تحلیل های جبران ناپذیری در سازه می گردد. انجام فرآیند عایق کاری در قسمت های مختلف ساختمان مانند سقف، بدنه و فونداسیون با روش های مخصوص برای هر کدام انجام می گردد.