سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه انواع عایق های رطوبتی قیری ساختمانی

نظر

عرضه انواع عایق‌ های رطوبتی قیری ساختمانی : عایق ‌های رطوبتی قیری یکی از روش‌ ها و تکنولوژی ‌های بسیار پیشرفته‌ ای است که در صنعت ساختمان ‌سازی مورد استفاده قرار گرفته‌ است. این عایق‌ های رطوبتی نانو بر پایه آب بوده و بسیار سازگار با محیط‌ زیست هستند. همچنین از دیگر خصوصیات این عایق ‌ها می‌ توان به وزن سبک آن ‌ها، انعطاف‌ پذیری بالا، سرعت و سهولت در خشک شدن و سرعت‌ عمل در اجرای آن اشاره کرد. از عایق ‌های رطوبتی قیری می ‌توان برای عایق ‌بندی انواع سطوح افقی، عمودی و شیب ‌دار استفاده کرده که ازاین ‌رو بسیار مورد توجه معماران و سازندگان ساختمان ‌ها قرار گرفته ‌است.

عرضه انواع عایق‌ های رطوبتی قیری ساختمانی

عایق‌ های رطوبتی قیری جهت عایق ‌بندی سرویس ‌های بهداشتی، عایق ‌بندی دور دودکش ‌ها، عایق ‌بندی سطح پشت ‌بام ‌ها، عایق ‌بندی کف آشپزخانه ‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این فناوری از عایق‌ های رطوبتی کاملاً ضدآب بوده و پس‌ از خشک شدن آن بر سطح سازه، پلیمری کاملاً ضدآب را تشکیل می‌ دهد. قیر در برابر عوامل جوی نظیر سرما، گرما، یخ زدن و … مقاومت می کند. قیر در اثر حرارت از سختی به سفتی، خمیری و آبکی تغییر شکل می دهد و هنگام پایین آمدن دما مجددا مراحل فوق را طی کرده و سخت می شود. در مقابل نیروهای کششی مقاوم است و پاره نمی شود و نیز در راه سازی قابلیت تحمل نیروهایی که از طرف چرخ ماشین ها به آن وارد می شود را دارد. آسفالت جاده ها در صورت نیاز به تعمیر، وصله پذیر بوده به طوری که آسفالت نو و کهنه به خوبی به هم چسبیده و به صورت یکپارچه عمل می کنند. در برابر اسیدها، بازها و نمک ها مقاوم است . قیر دارای عمری طولانی است و خواص فوق را برای مدت زمان زیادی در خود نگه می دارد. از نظر اقتصادی نسبت به اکثر عایق های رطوبتی دیگر به صرفه تر است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی قیری عایق رطوبتی قیری, خرید عایق های قیری

با وجود همه مزایای فوق، قیر در وضعیت های زیر برخی خواص خود را از دست می دهد، به طوری که نمی توان از آن به خوبی استفاده کرد:

  • تجزیه شدن در دمای خیلی زیاد و تبدیل آن به زغال توام با اشتعال.
  • تغییر شکل در برابر فشارها و حلال ها.
  • تغییر شکل در برابر فشار و حلال ها.

یکی از مزایای استفاده از عایق‌ های رطوبتی قیری، اجرای سرد آن‌ها است که بدون گرم کردن و اتلاف انرژی می‌ توان آنها را بر روی انواع سازه رنگ ‌آمیزی نمود. همچنین از دیگر مزایای این عایق ‌ها می ‌توان به غیر قابل‌ اشتعال بودن آنها، محافظت آنها از بتن در برابر سولفاته شدن در خاک‌ های شور، چسبندگی فوق ‌العاده بالا به سطوح مختلف، انعطاف‌ پذیری بسیار بالای این عایق‌ ها، کارایی راحت و آسان در هنگام نصب و اجرا، فاقد بوی ناشی از حلال‌ های نفتی، فاقد آلودگی و بسیار سازگار با محیط ‌زیست، امکان اجرا توسط قلمو، جارو و تی و جارو مویی اشاره کرد.