سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش پوشش آبگریزی نمای ساختمان واترسیل S500

نظر

فروش پوشش آبگریزی نمای ساختمان واترسیل S500 : یکی از موثرترین و مشکل سازترین عوامل آسیب به ساختمان های سراسر جهان، نفوذ آب و رطوبت است، به همین دلیل، محافظت از سطوح آجری و دیگر سطوح ساختمانی بسیار اهمیت دارد.  متاسفانه آجر با قرارگیری در معرض رطوبت و باران می‌تواند عمر کوتاهی داشته باشد. از این رو ضد آب کردن آجر می‌تواند راه مفیدی برای افزایش طول عمر آجر به حساب بیاید. به طور خلاصه، باید گفت آجر و ملات 100? ضد آب نیستند. حتی خانه‌های مدرنی که تا حد زیادی با مواد غیرقابل نفوذ ساخته شده‌اند، همچنان می‌توانند تحت تأثیر نفوذ رطوبت (آبی که از بیرون وارد می‌شود) متحمل آسیب شوند. جذب رطوبت بیش از حد در آجر می‌تواند منجر به آسیب های داخلی، شوره زدگی، کپک و کثیف شدن سطح نما شود.

فروش پوشش آبگریزی نمای ساختمان واترسیل S500

برای حفاظت مناسب از سازه ها، باید از تر شدن مصالح ساختمانی جلوگیری کرد . این کار از طریق پوشش دادن مویینگی ها با عوامل آبگریز کننده مانند سیلیکون و موم های پارافینی امکانپذیر است. کشش سطحی کم عوامل آبگریز کننده، انرژی سطحی بین دیواره مویینگی و مایع را زیاد میکند و این به معنای افزایش زاویه تماس در حفره است. در سامانه های آب پایه از روغنها و رزینهای سیلیکونی به عنوان عوامل آبگریز کننده استفاده می شود مزیت استفاده از سیلیکونها به عنوان عوامل آبگریز کننده این است که کشش سطحی پایین آنها منجر به تشکیل فیلمی با ضخامت یک مولکول روی سطح مویینگی شده و به علت آب گریز شدن حفره آب دیگر قادر به ورود به آن نیست. این در حالی است که نفوذپذیری آنها نسبت به بخار آب و هوا تغییر چشمگیری نخواهد کرد. در واقع سیلیکون دیواره حفرات را بدون مسدود کردن آنها پوشش میدهد. اثر آب گریز کنندگی در حضور سیلیکون ها به  علت چسبندگی آنها به دیواره مویینگی، پایدار است. در مقابل، عوامل آب گریز کننده آلی مانند موم های پارافینی قادر به پخش شدن نیستند و اتصال خوبی هم با سطح برقرار نمی کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نانو آبگریز آجر نانو آبگریز آجر, عایق های نانو

خلل و فرج سطح توسط این مواد بسته شده و تراوایی خود را نسبت به بخار آب از دست میدهند. از طرف دیگر چسبندگی لایه دوم در حضور آنها تضعیف خواهد شد.در درازمدت، آلاینده‌های موجود در جو، باد و باران و طوفان‌ها می‌توانند خانه شما را به روش‌های جدی‌تری تحت تأثیر قرار دهند. نفوذ آلودگی ها و کثیفی ها به سطح و فرسایش سطح، خوردگی، رشد جلبک‌ها و گلسنگ‌ها بر روی دیوارها، از دست دادن یکپارچگی ساختاری و آسیب به سطوح چوبی. تمیزکاری و حفظ زیبایی آن به دلیل عدم دسترسی به نظافت دوره ای بسیار مشکل زا است. اینها همه نگرانی های اصلی هستند که نیاز به توجه فوری دارند. چه قبلاً شواهدی از نفوذ رطوبت دیده باشید یا به دنبال کاهش خطر باشید، این موضوع بسیار اهمیت دارد که برای ضدآب سازی آجر از یک محصول و راه حل قابل اعتماد استفاده کنید.