سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری نمای ساختمان توسط عایق های نانو

نظر

عایق کاری نمای ساختمان توسط عایق های نانو : عایق کاری نما نقش بسیار مهمی در گرم نگه داشتن ساختمان‌ها در فصل سرد زمستان و خنک نگه داشتن بنا در فصل گرم تابستان می‌باشد.عایق کاری تنها محدود به نمای ساختمان نمی‌گردد بلکه از آن می‌توان در سقف، کف و دیواره‌های مجاور داخلی سازه‌های مختلف مانند منازل مسکونی، ساختمان‌های تجاری، کارخانجات، سوله‌ها، استخرها و ... استفاده کرد. عایق کاری نمای ساختمان (عایق نما) علاوه براینکه مقاومت نمای ساختمان را افزایش می دهد، به زیباسازی شهر کمک زیادی می کند. استحکام نمای ساختمان را با عایق رطوبتی نما و یا رنگ نانو نمای ساختمان می‌توان افزایش داد.

عایق کاری نمای ساختمان توسط عایق های نانو

اگر نمای ساختمان بوسیله عایق های نانو با کیفیت، عایق کاری شوند دیگر هیچ زمانی نیاز به عایق کاری دیوارهای داخلی نخواهید داشت. گرچه سنگ های نما کاملا فشرده می باشند و تا حد مطلوبی در برابر باران مقاومند اما تماس آب و رطوبت با سطح آنها کم کم موجب تشکیل رسوب یا غشا زیستی روی آن میشود که عوامل زمینه ساز تشکیل جلبک ، قارچ و خزه هستند. همچنین کم کم با مرور زمان کیفیت سنگ ها افت می کند و رطوبت هرچه بیشتر به داخل ساختمان و در لایه های نازک کاری ساختمان نفوذ پیدا می کند و منجر به صدمات جبران ناپذیری مانند یخ زدگی و ذوب شدن آب در سیکل های متوالی در مصالح ، کربونیزاسیون ، باران های اسیدی ، سولفاته شدن، خوردگی قطعات فلزی ساختمان، خرابی تاسیسات برقی، ایجاد قارچ و نم همیشگی در دیوارهای میانی می شوند. ایجاد نم در دیوار منجر به بیماریهایی مانند روماتیسم می شود همچنین موجب طبله کردن گچ و رنگ روی دیوار داخلی می گردند. توجه داشته باشید که تمامی این مشکلات در مناطق خیلی مرطوب مانند شمال کشور با سرعت ده برابر بروز پیدا خواهند کرد. پیشنهاد ما برای عایق کاری نمای اصلی ساختمان که سنگ یا آجر می باشد عایق نانو بی رنگ  است. این عایق رطوبتی علاوه بر ضد آب نمودن نما از شوره زدن هم جلوگیری می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو نما عایق نانو نما، انواع عایق بی رنگ نانو

یکی از انواع پوشش های عایق کاری نمای ساختمان است، پوشش دهنده قوی است که بر پایه آب ساخته شده است و هدف از استفاده از عایق پلیمری در عایق کاری نما ایجاد لایه ای مقاوم در برابر رطوبت و آب بر روی سطوح مختلف می باشد هم در انواع رنگی و هم در انواع بی رنگ تولید می شوند، قابل استفاده بر روی هر نوع سطحی می باشد.