سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای استفاده از عایق رطوبتی ایزوگام دلیجان

نظر

مزایای استفاده از عایق رطوبتی ایزوگام دلیجان : با پیشرفت فناوری در زمینه های مختلف صنعتی، محصولات عایق کاری نیز در سراسر دنیا پیشرفت فراوانی داشته اند و در کشور ما نیز، ایزوگام دلیجان در سال های اخیر به یکی از مراکز پیشرفته ایزوگام و درواقع به قطب صنعتی تولید ایزوگام تبدیل شده است. به طوری که توانایی پاسخ به بیشترین نیاز کشور و حتی کشورهای همسایه به محصولات عایق بندی را کسب کرده است. این شرکت با رعایت تمام و کمال موارد استاندارد به عنوان برندی قابل اعتماد در این عرصه شناخته شده است و با توجه به نیاز بازار محصولات متنوعی را عرضه کرده است و توانسته است رضایت بسیاری از ایزوگام کاران و مشتریان ایزوگام را به دست آورد.

مزایای استفاده از عایق رطوبتی ایزوگام دلیجان

به علت دسترسی شهرستان دلیجان به دو پالایشگاه مهم تولید قیر و همجواری با کارخانجات تولید مواد اولیه مانند کارخانه تولید پلی استر، کارخانه تولید الیاف مصنوعی، کارخانه تولید پودر، کارخانه های تولید نایلکس و غیره، و همچنین حضور نیروی کار متخصص و ماهر در زمینه ایزوگام، شرایط خوشه صنعتی تولید محصولات عایق کاری برای این شهرستان فراهم شده و کارخانجات تولید عایق رطوبتی این شهرستان توانسته اند 60 درصد نیاز کشور به ایزوگام را تأمین کنند. لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات موجود، سالانه بین 80 تا 95 میلیون مترمربع عایق رطوبتی در شهرستان دلیجان تولید می شود. از مهم ترین مزیت های ایزوگام این برند که آن را از سایر عایق های رطوبتی متمایز می کند، استفاده از انواع و اقسام مود اولیه داخلی و همچنین فرآورده های نفتی بومی می باشد. عدم نیاز به کالاهای وارداتی از دیگر مزیت های آن است که این امر، هزینه تولید محصول را تا مقدار قابل توجهی کاهش می دهد.  علاوه بر این دلیجان مرکز تولید بهترین ایزوگام های موجود در کشور می  باشد حداقل در ایران شما بهترین نوع عایق های رطوبتی را می توانید در کارخانه های این شهر بیابید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزیت های ایزوگام دلیجان مزیت های ایزوگام دلیجان, انواع ایزوگام در کرج

ایزوگام اصل دلیجان با استفاده از قیر دمیده درجه یک و همچنین الیاف استاندارد تولید و به فروش میرسد. در صورتی که از قیر غیر مرغوب در تولید ایزوگام استفاده شود پس از مدتی مخصوصاً در عایق کاری پشت بام  در اثر تابش نور خورشید و باد و باران ایزوگام حالت خشکی پیدا میکند و خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و شکننده می شود. در این شرایط ایزوگام خاصیت عایق رطوبتی بودن خود را از دست میدهد. ایزوگام اصل دلیجان با دارا بودن نشان استاندارد ملی ایران و ضمانت 10 ساله پس از نصب از بهترین برند های ایزوگام در بازار ایران است.