سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق های حرارتی برودتی معدنی و صنعتی

نظر

بهترین عایق های حرارتی برودتی معدنی و صنعتی : عوامل موثر در انتخاب عایق های حرارتی برودتی دانست باید قبل اینکه ماده عایق کاری را انتخاب کنید میزان مفید دانسیته را در درجه حرارت های متفاوت اندازه بگیرید. قبل از انتخاب ماده مناسب عایق کاری، مقدار بهینه دانسیته آن در دماهای مختلف اندازه گیری شود. ضریب انتقال حرارت به طور معمول با افزایش دما، ضریب انتقال حرارت زیاد می شود با این کار انتقال حرارت را زیاد و عملکرد عایق را کم می کند.

بهترین عایق های حرارتی برودتی معدنی و صنعتی

به طور کلی هر آنچه از متریال های صنعتی و معدنی گرفته تا الیاف ها که مانع انتقال و حرکت حرارت و دما می شوند عایق برودتی می گویند متریال ها برای حفاظت و ممانعت از اتلاف سرمای درست شده به وسیله ی سیستم های سرمایشی و برودتی به کار برده می شوند گاهی اوقات موادی که استفاده می شود می تواند همچون یک عایق صوتی کار کند با به کار بردن این مواد، استحکام لوله افزایش پیدا می کند همچنین سبب استحکام سیستم های گرمایشی و سرمایشی در مقابل ضربه می شود. عایق الاستومری که به دو دسته عایق لوله ای الاستومری و عایق رولی الاستومری دسته بندی می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

  • عایق برودتی پشم سنگ
  • پشم شیشه عایق برودتی
  • عایق پلی اورتان
  • عایق پلی استایرن
  • عایق برودتی دیوار
  • عایق برودتی لوله.
عایق حرارتی و برودتی عایق حرارتی و برودتی, انواع عایق سقفی

عایق های حرارتی و برودتی به دو دسته عایق های پلیمری و معدنی تقسیم بندی می شود. مقاومت عایق های پلیمری در مقایسه با عایق های معدنی کم تر می باشد. اما از ویژگی های بارز آن ها می توان به مقاومت خوب در برابر رطوبت اشاره کرد. استفاده از این عایق ها در عایق بندی های بدون سازه صورت می گیرد. عایق های معدنی از مقاومت بالاتری نسبت به عایق های پلیمری برخوردار بوده و از ویژگی های بارز این دسته از عایق ها می توان به مقاومت بالا در برابر حریق اشاره کرد. از جمله عایق های معدنی پر مصرف می توان به پشم سنگ و پشم شیشه اشاره کرد. استفاده از عایق های حرارتی و برودتی در قسمت های مختلف از جمله سقف، کف، دیوار، کانال های هوا، لوله های سرمایشی و گرمایشی و غیره امکان پذیر می باشد. این فرآورده انواع مختلفی دارد که از جمله می توان به عایق حرارتی و برودتی رولی ساده، رولی با روکش آلومینیوم، عایق رولی پشت چسب دار و رولی پشت چسب دار با روکش آلومینیوم اشاره کرد.