سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی پرایمر پایه قیری امولسیونی در گوهردشت

نظر

نمایندگی پرایمر پایه قیری امولسیونی در گوهردشت  : پرایمر پایه قیری امولسیون ، پرایمر پایه آب، پرایمر پایه قیری حلال آب پرایمر قیری محصولی است یک جزیی. پرایمر قیری بر پایه مواد قیری و حلال در آب که با چسبندگی و پوشش مناسب، سطح را آب بندی می کند. جهت سطوح بتنی و فلزی کاربردهای فراوانی دارد.  چسبندگی خوبی به سطوح بتونی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی دارد. پس از خشک شدن پرایمر قیری آبی مقابل نفوذ رطوبت  بخار آب مقاوم خواهد بود. پرایمر پایه آب از امتیازاتی چون اجرای سرد  ساده-شکل پذیری مناسب- دوام شیمیایی خوب در برابر اسیدها بازها برخوردار است .هزینه کم آب بندی با روش پرایمر پایه قیری حلال آب از دیگر مزیت های آن محسوب می شود.

نمایندگی پرایمر پایه قیری امولسیونی در گوهردشت

رنگ پرایمر امولسیونی یک نوع رنگ (پوشش) بر پایه آب است که حاوی ذرات ریز پلیمری می‌باشد که این ذرات حاوی رنگدانه در آب معلق می‌باشند. پس از خشک شدن رنگ، ذرات با هم میکس شده و یک فیلم را روی سطح اجرا شده ایجاد می‌کنند. رنگ امولسیونی حاوی رنگدانه، افزودنی، مواد اتصال دهنده و حلال‌ها می‌باشند، که هریک با نسبت اختلاط درصدهای خاصی طبق دستورالعمل‌های موجود توسط تولیدکنندگان تولید می‌گردند. پوشش‌های امولسیونی از کمترین سمیت برخوردار می‌باشند به عبارتی مواد آلی فرار بسیار کمی‌دارند. رنگ امولسیون در حالات (طرح‌های) مختلف مانند براق، نیمه براق، پوسته تخم مرغی، مات و صاف موجود است. هنگامی‌که پوشش امولسیونی در معرض آب قرار می‌گیرد، کیفیت یا رنگ آن تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد و این مزیت را به آن می‌بخشد تا تمیز کردن آن حد قابل توجهی آسان‌تر شود. برای اعمال این نوع از رنگ آبادگران می‌توان از تکنیک‌های مختلفی استفاده کرد. اسپری کردن، غوطه وری، غلتک‌زنی از جمله روش‌هایی است که می‌توان استفاده کرد. رنگ امولسیون غیر قابل اشتعال است و بوی کمی‌دارد. یکی از انواع بسیار مهم رنگ‌های امولسیونی، عایق‌ها یا پوشش‌های امولسیونی هستند که بر حسب موارد استفاده بعضا با عنوان پوشش امولسیونی بتنی در بازار رایج هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پرایمر امولسیونی پرایمر امولسیونی, پوشش قیری امولسیونی

از جمله این کاربردها می‌توان به اندود سطحی، اندود آب بندی و پوشش سطح روسازی‌، مالچ بندی، پرکننده ترک‌ها، اندود نفوذی، و فرونشاننده غبار اشاره نمود. آسفالت‌های سطحی تک لایه‌ای یا چند لایه‌ای نیز از انواع آسفالت‌های حفاظتی هستند. در آسفالت سطحی تک لایه‌ای امولسیون قیری را برروی سطح را پاشیده‌، بلافاصله قشر نازکی از مصالح سنگی تقریباً یک اندازه بر روی آن پخش و غلتک زده می‌شود. برای آسفالت سطحی چند لایه‌ای‌، این عمل دو یا سه بار تکرار می‌شود. و در هر مرحله اندازه مصالح سنگی کوچکتر می‌شود به گونه‌ای که حداکثر اندازه مصالح سنگی در هر مرحله، حدود نصف اندازه مصالح سنگی مرحله پیشین است‌. ضخامت سطحی تقریباً برابر حداکثر اندازه ذرات مصالح سنگی مصرفی در اولین لایه است.