سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق های صوتی چسبی در دیوار و سقف

نظر

اجرای عایق های صوتی چسبی در دیوار و سقف : بهترین راه برای کاهش سرو صدا و برقراری آرامش، استفاده از فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت است که به آن «عایق صوتی» می گویند. عایق صوتی، تجهیزاتی است که منافذ موجود در سقف و دیوارهای ساختمان را پر می کند و از انتقال صدا جلوگیری می کند. با کمک عایق صوتی، می توان آرامش و تمرکزی بیشتری را تجربه کرد و آلودگی صوتی محیط را به شدت کاهش داد. انواع عایق صدا در بازار موجود هستند که هرکدام بسته به نوع کاربرد میتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. شناخت بهترین عایق صدا میتواند به ما این کمک را کند که از بین تمام عایق های موجود ،بهترین را برای محل مورد نظر خود انتخاب کنیم.

اجرای عایق های صوتی چسبی در دیوار و سقف

امروزه صدا مشکلات زیادی برای بشر ایجاد کرده، بزرگ ترین منبع آلودگی صوتی، ترافیک شهری و هوایی است به طوری که 80% کل آلودگی صوتی مربوط به این معضل است. صداهای بسیار بلند و ناگهانی می توانند باعث اعمال شوک های شدید به شخص شده و بسته شدن کامل عروق را به همراه داشته باشند و بسته شدن عروق سکته قلبی را در پی خواهد داشت. هر وسیله ای برای کاهش فشار صوتی، با توجه به صدای منبع و گیرنده را عایق صوتی می نامند. عایق صوتی می تواند از امواج ناخواسته غیرمستقیم که باعث پژواک صدا می شود و انتقال امواج ناخواسته مستقیم از منبع، جلوگیری کند. انواع عایق ساختمانی پوششی از متریال های مختلف است که بر روی سقف، کف و دیوارها اجرا می شود و باعث جذب و یا کنترل صدای محیطی، به داخل ساختمان می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی چسبی عایق صوتی چسبی, انواع عایق صوت

فواید استفاده از عایق های صوتی :

  • بهبود صدا در یک اتاق (اتاق بدون پژواک)
  • کاهش نشت صدا به اتاق مجاور یا خارج از منزل
  • آکوستیک آرام بخش
  • کاهش سر و صدا
  • کنترل سر و صدا
  • محدود کردن سر و صدای ناخواسته.

به این نکته ی ظریف توجه داشته باشید که از یک طرف، کاشی های فومی می توانند بافت زیبایی برای دیوارها ایجاد کنند. اما از طرفی دیگر نصب ابزار عایق صوتی حرفه ای روی دیوار اتاق های مثل اتاق خواب یا پذیرایی می تواند کمی بیش از حد و نامتناسب جلوه کند. شاید بهتر باشد که راه های عایق صوتی نامحسوس تر را انتخاب کنید. عملکرد عایق صوتی رابطه ای مستقیم با جرم عایق دارد، هر چه میزان جرم عایق شما بالاتر باشد میزان جذب صدا نیز بیشتر و انعکاس صدا کمتر خواهد بود. برای داشتن عایق صدا مناسب نباید تنها از یک متریال استفاده کرد و جرم یک نوع از ماده را بالا برد. بلکه عایق صوتی باید تلفیقی از چندین متریال باشد و هرچه جرم این متریال بیشتر باشد عایق بهتری نیز داریم. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق صوتی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید.