سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش ماستیک پلی اورتان سوسیسی و پمپی در کرج

نظر

فروش ماستیک پلی اورتان سوسیسی و پمپی در کرج : یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد و انواع مختلفی دارند.از جمله انواع آن موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان ، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و … می باشد. این محصول بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از آنها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانالهای آبیاری می باشند.

فروش ماستیک پلی اورتان سوسیسی و پمپی در کرج

برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای  ترمیم ترکهای آسفالت کاربرد دارند . نوعی دیگری از ماستیک جهت آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک به کار برده می شود و بسته به نوع و کیفیت در عملکرد های متفاوتی در آب بندی دارند و بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیک های سرد اجرا و ماستیک های گرم اجرا تقسیم می شود. این امر مربوط به درجه حرارت اجرای مواد در زمان اعمال می باشد که در زمان اجرای آن باید شرایط ایمنی به درستی مد نظر قرار گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک پلی اورتان پمپی ماستیک پلی اورتان پمپی, درزبندی با ماستیک

موارد مصرف چسب پلی یورتان :

-       آب بندی درزهای انبساطی سازه های بتنی، مخازن آب و فاضلاب، تصفیه خانه ها و درز دور لوله ها

-       پر نمودن  درزهای انبساط .

-       سیل نمودن ترکهای تصادفی و ترمیم درزهای کنترل .

-       ترمیم بتن تخریب شده .

-       پر نمودن درز اطراف شیشه، در و ... در وسایل نقلیه.

-       درز بندی سطوح فلزی و آلومینیومی در ساختمان و سوله ها

-       آب بندی و پر کردن درز کاشی، سرامیک و سنگ ها

روش اجرای ماستیک پلی یورتان :

تمامی درزها می بایست از هرگونه ذرات سست ، گرد و غبار ، رنگ ، چربی ، آب و هرگونه رطوبت و سایر مواد آلاینده عاری گردند و سطوح متخلخل حتماً بوسیله ساب زدن ، سندبلاست یا روش های دیگر هموار شوند. درصورتیکه محل اجرای چسب ماستیک، بتن قدیمی است یا ماستیک با مصالح دیگری جز بتن یا سطح کاملاً تمیز فلز در تماس قرار می گیرد استفاده از پرایمر الزامی است. پرایمر را حداقل 3 ساعت و حداکثر 6 ساعت قبل از اجرای ماستیک پلی یورتان روی سطح اجراء نمائید ، در صورتیکه بعد از 6 ساعت ماستیک پلی یورتان در مقاطع آماده سازی شده اجراء نشد ، مجدداً پرایمر را اجراء کنید. توجه داشته باشید ، خشک شدن پرایمر بستگی به قدرت جذب بتن ، رطوبت محیط و گرمای هوا دارد . لذا در بعضی مواقع دیده شده پرایمر تا 30 دقیقه پس از اجراء هم قابلیت خشک شدن را دارد. برای اجراء ماستیک لازم است عرض و عمق اجراء با هم برابر باشد تا مقطعی که ماستیک در آن اجراء می شود شکل مربع پیدا کند.