سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید فوم های صداگیر دو طرف صاف دکوراتیو

نظر

خرید فوم های صداگیر دو طرف صاف دکوراتیو : یک خانه پرسروصدا نمی‌تواند محیط آرامی را برای استراحت و یا مطالعه فراهم کند. سر و صدا در نتیجه انعکاس صدا ایجاد می شود زیرا امواج صوتی از سطحی به سطح دیگر انتقال می‌یابند. به‌طور کلی، هرچه سطوح مسطح، پیوسته و بدون سوراخ در یک فضا بیشتر باشد، پژواک بیشتری تولید شده و در نتیجه سروصدای بیشتری ایجاد می‌شود. خوشبختانه با اتخاذ اقداماتی می‌توانید سروصداهای آزاردهنده را تا حد زیادی کاهش دهید. یکی از این اقدامات استفاده از پنل‌های آکوستیک است. پنل‌های آکوستیک به‌جای منعکس‌ کردن صدا آن‌ را جذب می‌کنند و از این طریق به کاهش نویز کمک می‌کنند. این فوم‌ها همچنین در طرح‌های مختلفی وجود دارند تا ظاهر خانه‌تان را زیبا کنند.

خرید فوم های صداگیر دو طرف صاف دکوراتیو

شما می توانید از فوم های صداگیر دو طرف صاف به صورت روکار نیز استفاده نمایید. به دلیل چسب دار بودن این عایق ها فقط باید چسب آن را جدا کرده و روی سطح مورد نظرتان بچسبانید. ضمنا این دسته از عایق ها نسوز بوده و حتی در برابر شعله مستقیم آتش نیز شعله ور نمی شوند از این رو به عایق صوتی حرارتی نیز مشهور می باشند. روش دیگر استفاده از فوم های شانه تخم مرغی می باشد. این دسته از عایق ها بر خلاف مدل قبلی فقط در حالت روکار یا Expose قابل نصب می باشند و به دلیل چسب دار بودن به راحتی روی سطح مورد نظرتان قرار خواهند گرفت. از انواع پرفروش عایق‌های صوتی روکار، عایق دکوراتیو است. این محصولات که در رنگ‌های مختلف به صورت پنل‌های مربع‌شکل و مستطیلی تولید می‌شوند، علاوه بر عایق صوتی، استفاده‌ی تزئینی نیز دارند. با کنار هم چیدن این پنل‌ها، با اشکال دلخواه، می‌توانید طرحی مناسب با دکوراسیون منزل خود روی دیوار ایجاد کنید. این مدل عایق، تاثیر زیادی روی جذب اکو و نرم کردن صدا دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم عایق صوتی فوم عایق صوتی, انواع عایق صدا

برای ممانعت از ورود صدا به ساختمان، دیوارهای سازه را باید با مصالحی پوشش داد که ضریب صدای بالایی داشته باشند. فوم ایکس پی اس جزء مصالح چند منظوره محسوب می شود که نقش عایق حرارتی، رطوبتی و صوتی را در ساختمان ایفا می کند. این فوم ساخته شده از پلی استایرین اکسترود شده دارای سلول های بسته می باشد و از استحکام بالایی برخوردار است. ایکس پی اس بسیار سبک بوده و برخلاف ضخامت کم، استحکام و مقاومت بالایی دارد.