سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع رنگ های ضد خوردگی در صنعت ساخت و ساز

نظر

انواع رنگ های ضد خوردگی در صنعت ساخت و ساز : از مهم ترین رنگ های صنعتی که به عنوان رنگ های ضد خوردگی در صنعت از آن ها استفاده می شود می توان به کولتار اپوکسی، آستری اتیل سیلیکات، آستری زینگ ریچ اپوکسی و رنگ های پلی اورتان اشاره نمود. گروه رنگ های اپوکسی با عوامل سخت کننده پلی آمید و پلی آمین دارای ویژگی های مطلوبی از قبیل چسبندگی عالی، مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی، مقاومت در محیط های مرطوب و هم چنین سختی بالا است.

انواع رنگ های ضد خوردگی در صنعت ساخت و ساز

یک لایه 75 میکرونی از پوشش اتیل سیلیکات (غنی از روی) می تواند سطوح فلزی را سال ها در شرایط محیطی سخت اعم از رطوبتی، شیمیایی یا صنعتی حفظ کرده و هرچه رطوبت محیط بالاتر باشد این رنگ سریع تر خشک شده و به سختی لازم می رسد. از این پوشش در حفاظت سازه های فلزی پالایشگاه ها، کارخانجات پتروشیمی و صنعتی و نیز در سازه های دریایی می توان بهره گرفت و در صورت اعمال سیستم مناسب بر روی آن، می توان عمر مفید سازه ها را افزایش داد. از خصوصیات برجسته دیگر این رنگ، مقاومت در مقابل دمای تا 400 درجه سانتی گراد می باشد که آن را برای پوشش مخازن و لوله های حاوی سیالات داغ و تاسیسات در معرض حرارت بالا و یا سطوح داخلی در مجاورت آب داغ مناسب می سازد. پوشش زینگ ریچ پروکسی آستری سه جزئی بر پایه رزین اپوکسی بوده و دارای مقاومت عالی در برابر خوردگی و محیط های مرطوب است. از این پوشش جهت پوشش پل ها، اسکله ها، دریچه آب ها و… استفاده می شود و این پوشش به نام طوسی معروف است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ های ضد خوردگی رنگ های ضد خوردگی, بهترین پوشش ضد خوردگی

پوشش های پلی اورتان به عنوان پلیمری که امروزه در حال جایگزینی کامل به جای پوشش پلی اتیلن است از مزایای زیادی، نظیر خواص بالای مکانیکی و شیمیایی برخوردار هستند. پوشش های پلی اورتان با جامد صد در صد (اصطلاح بدون حلال بیانگر این موضوع است که هنگام ساخت و یا زمان کاربرد این پوشش ها از هیچ گونه حلالی استفاده نمی شود) عضو مهمی از خانواده بزرگ پوشش های پلی اورتان محسوب می گردند. رنگ های پلی اورتان برای پوشش دهی انواع لوله های فولادی مورد مصرف در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، انتقال آب و سایر صنایع استفاده می شوند.