سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش بهترین پوشش آب بندکننده رطوبتی سفید

نظر

 فروش بهترین پوشش آب بندکننده رطوبتی سفید : امروزه استفاده از عایق های رطوبتی مدرن به دلیل خواص بسیار برتر نسبت به عایق های سنتی، نظیر ایزوگام و سهولت در اجرا نسبت به روشهای سنتی، بسیار قابل توجه قرار گرفته است .عایق رطوبتی بام که عمدتاً با نام عایق سفید بام شناخته می شود ، بهترین جایگزین برای ایزوگام جهت پوشش بام می باشد . عایق رطوبتی، پوشش‌هایی با ترکیبات گوناگون به‌منظور حفاظت در برابر آب و رطوبت است و استفاده از آن در تمام مکان‌هایی که در معرض آب قرار دارند من‌جمله (پشت بام، سرویس بهداشتی و حمام، استخر و نمای ساختمان و …) الزامی است. عایق‌ آب‌بندی ساختمان به دودسته (بر اساس شیوه اجرا و مواد تشکیل‌دهنده) تقسیم می‌گردند. 

فروش بهترین پوشش آب بندکننده رطوبتی سفید

 
این محصول نوعی پوشش آب بندکننده است که از مواد پلیمری و الاستومری بر پایه آب ساخته شده است و پس از خشک شدن، لایه ای الاستیسیته و کاملاً آب بند روی سطح تشکیل می دهد . این مواد برای اجرا بر روی کلیه سطوحی که نیاز به عایقکاری دارند ؛ اعم از فلزی ، سیمانی ، موزائیک ، ایزوگام و آسفالت های ترک خورده ، چوب و کلیه سطـوح آماده سازی شده جهت اجرا ، غیر از سطوح چرب ، جلبک زده و خاکی ، مناسب می باشد . رنگ سفید عایق رطوبتی باعث می شود تا در برابر اشعه خورشید، (uv) مقاومت بالایی داشته باشد و در شرایط آب و هوایی مختلف تعادل هوایی را، در ساختمان ایجاد کند . با اجرای عایق رطوبتی سفید تا 45 درصد از هدر رفتن مصرف انرژی در ساختمان جلوگیری می شود . عایق سفید دارای انعطاف پذیری بسیار بالا در شرایط مختلف ، سرعت در اجرا ، بهداشتی بودن چه در حین اجرا و چه پس از آن می باشد و باعث کاربرد گسترده تر آن شده است . البته این نوع عایق رطوبتی فقط مختص استفاده در بام نمی باشد و جهت پوشش نما و دیوارهای ساختمان ، نیز کاربرد گسترده ای دارد و خواص ویژه ای را برای سطوح ایجاد می کند . عایق رطوبتی بام را می توان با افزودن پیگمنت ها یا مستر رنگ های پایه آب ، به رنگ دلخواه در آورد و به عنوان رنگ عایق از آن استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
عایق رطوبتی نانو عایق رطوبتی نانو, عایق کاری سفید بام
هر ساله بر اثر ورود ونفوذ نم ورطوبت یاآب به داخل و یااجزا ساختمان صدمات  و هزینه های هنگفتی ایجاد شده و تاثیرات مخربی بر روی سازه ساختمان ها به وجود می آید. چوبها می پوسند ، فلزات دچار زنگ زدگی می شوند. از تاثیرات دیگر هجوم نم ورطوبت و ماندگاری آن ، ظهور حشرات و قارچها در ساختمان می باشد. روکشهای گچی دیوارها متورم می شوند.سرمای هوا و یخبندان موجبات تخریب اکثر مصالح را فراهم می آورد. آبی که به داخل مصالح ساختمان نفوذ کرده است ، پس از منجمد شدن منبسط می گردد، و آب منبسط شده مصالح را خرد و فرسوده می کند.